Eser· Kitap

Av Mevsimi

8.6/10(43)

Hep Senin Yanındayım ve O Gecenin Ardından adlı eserleriyle beğeni kazanan New York Times çok satanlar yazarı Linda Howard'ın nefes kesici, kışkırtıcı, eğlenceli ve o bir o kadar etkileyici olan bu romanını da zevkle okuyacaksınız... Ne dilediğinize dikkat edin... Gerçek olabilir... Daisy Minor otuz dördüncü yaş gününde tüm hayatını yenilemek adına bir karar alır. Kasaba kütüphanesinde yönetici olan Daisy sıkıcı kıyafetler giymekte, sıradan görünmekte ve neredeyse on yıldır kimseyle flört dahi etmemektedir. Artık hayatına, özellikle de seks hayatına yön vermesinin zamanı gelmiştir. Bu yüzden iyi huylu kız kurusu profilinden olağandışı bir parti kızına kulüplerde dans eden, kahkaha atan ve erkeklerle kaygısızca flört eden birine dönüşür ve bir koca avına giriştiğini açıkça ortaya koyar. Fakat eğlenerek özgürlüğün tadını çıkardığı günlerde tanık olmaması gereken bir şey görünce bir katilin hedefi haline gelir. Ve hayatını paylaşabileceği erkekle tanışamadan birinin korumasına ihtiyaç duyar. "Harika bir kitap. Howard çarpıcı diyalogları ve karakter tasvirleriyle okurlarını avucunun içine alıyor." Rendezvous "Çirkin ördek yavrusunun büyüleyici bir kuğuya dönüştüğü bir modern zaman hikâyesi." People "Heyecan verici ve hayranlık uyandıran bir roman." The Orlando Sentinel

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Av Mevsimi

Av Mevsimi

Epsilon Yayıncılık

344 sayfaISBN 97899448253992012-05-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.6/ 10
43 puan
10
16
9
9
8
9
7
5
6
3
5
0
4
0
3
0
2
1
1
0

Yorumlar(25)

M
maggie· Av Mevsimi
8/1030.12.2021
E
ebrusner· Av Mevsimi
10/1016.10.2020

Daisy Minor kasabanın kütüphanecisidir. Otuz dördüncü yaş günün de acı gerçeklerle yüzleşir. Hiç evlenmemiş,nişanlanmamış,büyük bir aşk yaşamamıştır. Kıyafetleri,saçı gösterişsiz tüm hayatı sıkıcıdır. Kız kardeşi evlenip bir aile kurmuştur ama o annesi ve teyzesi ile yaşayan bir kız kurusudur. Artık kendisine ait bir ev,eş ve çocuklar istediğine karar verir. İlk iş olarak kendisine bir ev tutar. Ailesinin isteği ile kasaba da antika ve dekorasyon mağazası olan eşcinsel Todd Lawrence'den yardım alır. Makyaj,saç,giyim değişiminden sonra arayışa gece kulübünden başlar. İlk gidişinde ise barda bir karmaşaya kavgaya sebep olur. Onu oradan çıkaran ise Jack Russo olur. Jack eski Sawat elemanı otuz altı yaşında bir polis şefidir. Eşinden ve tehlikeli işinden ayrılıp sakin bir hayat yaşamaya karar vermiştir. Bu yüzden çocukken yanına geldiği teyzesinden kalan kasaba evine yerleşir. Polis şefliği görevine başlar. Sanal kütüphaneden yararlanmak için Daisy'den yardım almaya kütüphaneye gelir. Sorun olunca da yeniden kütüphaneye gelir ve bir erkeğin eşcinsel olup olmadığını öğrenmek için sorulan lila ve yavruağzı renklerini bilip bilmediği testine tutulur. Ve ikilinin yolu sürekli barda kesişir. Jack uyuşturucu GHB ile kızları uyutup bilinçleri yerinde değilken onlara tecavüz eden bu yüzden kızların ölümüne sebep olanların peşindedir. Kulüplere gidip gözlem yapmaya ve her yerde Daisy'nin karşına çıkmaya başlar onu beladan uzak tutma derdindedir. Ama bu o kadar kolay olmaz Daisy bir cinayete bilmeden tanık olur ve artık adamlar peşindedir. Daisy'nin aradığı bir erkek olduğundan çok uzaklara bakmasına gerek yoktur çünkü buna talip bir Jack var. Onun başka bir erkekle görüşmesine engel olmaya kısmetini kapatmaya başlar. Davranışları da herkesin görüştüklerini düşünmesine neden olur. İkili birbirinden etkilenir fakat Daisy evlenecek bir adam arar. Jack ise onu gerçek bir ilişki yaşayacak birini bulana kadar kendisi ile takılmaya ikna eder. Hamile kalırsa da onunla evlenecektir. Daisy'nin hayatının tehlikeye girmesi ile Jack onu iyice yakın planda tutmaya başlar.Bir yandan yeni başlayan ilişkileri bir yandan da suçluları bulma işi ile uğraşırlar kitap akar gider. İkili arasında çok eğlenceli konuşmalar var bayıldım. Fazla polisiye gerilim olayları yok bu yüzden sıkmıyor. Aşk ile polisiye dengesi çok iyiydi. Yazarın genel olarak tüm kitaplarını seviyorum ama Ölümcül Hata ve O Gecenin Ardından kitaplarını ayrı bir severim. Bu kitap onlar kadar güzel değil evet ama kötü hiç değil. Severek okudum.

Y
yengec18· Av Mevsimi
8/1026.05.2020
N
nrchn· Av Mevsimi
10/1028.01.2017

Linda yine yaptı ve gönlümdeki yerini daha da sağlamlaştırdı. 💜 Olay örgüsü cok güzel ilk baş herkes mi bu oyunun içinde yahu dedim ama sonlara doğru işte gördün gününü demekten de kendimi alamadım yani 😂

M
menilsa· Av Mevsimi
6/1001.10.2015
S
sufi· Av Mevsimi
8/1022.07.2014
S
Simbelmyne· Av Mevsimi
7/1012.07.2014
M
mmeralunal· Av Mevsimi
8/1031.03.2014
B
busesun· Av Mevsimi
7/1024.12.2013

sayfa 142 de Todd'a Pygmalion diye seslenilmiş. çevirmen eklememiş ama dikkat edenler için belirteyim Pygmalion ideal kadın tasviri olan Galatea heykelini yapan Kıbrıs prensi. Todd'un durumuna atıfta bulunmuş yazar.

D
dilekakpınarkorkmaz· Av Mevsimi
9/1026.11.2013
N
nebile· Av Mevsimi
8/1008.11.2013
K
keskinek· Av Mevsimi
9/1025.09.2013
Z
Zekiye· Av Mevsimi
10/1015.07.2013
M
mucdem· Av Mevsimi
7/1014.07.2013
M
mörvy· Av Mevsimi
10/1010.06.2013
Y
yamak· Av Mevsimi
8/1007.06.2013
A
aylara· Av Mevsimi
2/1005.06.2013
M
merve y.· Av Mevsimi
9/1003.06.2013
B
BurcuS· Av Mevsimi
10/1018.05.2013
T
tantana· Av Mevsimi
10/1021.04.2013
İ
İrem Demir· Av Mevsimi
8/1007.04.2013
Y
yoseitr· Av Mevsimi
10/1002.04.2013

Biraz daha aksiyonu uzatılsaydı keşke ama sevdiğim bir kitap oldu ve o kadar sürükleyiciydiki 1 günde bitirdim. :) Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

S
Shahrukh Khan· Av Mevsimi
10/1018.02.2013

Çok güzel bir kitap, çok gülerek okudum yazarın kalemini sevdim karakter olsun, hikaye olsun, kurgu olsun, çok beğendim. Bu kitabı okuyan arkadaşlar bana bu tarz kitaplar önerebilir mi?

C
Canan· Av Mevsimi
10/1019.01.2013

Aslında içimden yorum yazmak gelmiyor.Ama kitabı o kadar çok sevdim ki.. Yorumsuz bırakmamalıyım dedim Daisy; kızımız küçük bir kasabada kütüphaneci, evde kalmış teyzesi ve dul annesiyle beraber yaşıyor.Sosyal hayatı, uzun zamandır bir sevgilisi yok.Ve o artık 34 yaşına basacaktır.Ve doğum günlerinde çizgili pijama hediye alıyor.Çizgili! Artık sıkıcı olarak tanımlanmaya,demode kıyafetler giymeye,ailesiyle yaşamaya bir son vermeye karar verir.Artık çocuk sahibi olmak, evlenmek istemektedir.Bunada gardırobunu,tarzını,saçını başını kısacası bazı kızsal harekatlar yaparak başlamaya karar verir. Her şey iyidir güzeldir..Hatta annesi-teyzesi bu kararından mutlu olur ve onu destekler.Bu işten anladığını düşündüğü Todd'dan yardım bile isterler.Ve sonuç pozitiftir. Ahh birde Jack (polis şefimiz) var tabi.Daisy onun kaba, yanki kılıklı, itici bir şekilde kaslı olduğunu düşünmekte.Sanırım bu listeye bir kaç olumsuz özellik daha eklenmişti ama neyse Çiftimiz daha önce pek bi muhabbet etmiş değil ve Jack'in kütüphaneye işi düşünce tanışıyorlar. Derken Daisy kendi hedefine, yani koca avına çıktığı ilk gününde bir kavga çıkmasına sebep olur.(çok matrak bi sahneydi) Ve işte o an ortaya Jack çıkar ve kızımızı kurtarır.Tabi bu karşılaşmalar aralarında bir çekime sebep olur.Her ne kadar Daisy "Jack'in tipi olmadığını, evlenecek erkek olmadığını" düşünsede adamceğizin ağına takılıyor. Tabi söz almadan olmaz; Daisy:Hamile kalırsam evleneceğiz. Jack:Anlaştık. Tabi sahneye birde katil çıkıyor.Daisy bir cinayete tanık olduğunu farkediyor.Bu sebepledir ki peşine düşen düşene.Herkes bu kızın peşinde.Neyseki onu koruyacak Jack var Birde Todd var tabi..Garibim çok acıdım ben bu adamceğize..İlk başta sinir oldum ama sonra nedenlerini bilince.."Ahh" dedim. Kitap çok eğlenceliydi..İlk başlarda(20-25 sayfada) sıkıldım..Ama daha olaya girmemişti o yüzden. Daisy karakterine BA-YIL-DIM yok böyle bi insan. Jack ile bir araya geldiğinde tam seyirlik bir halleri vardı.Özellikle de eşcinsellik ve prezervatif konusunda..Nasıl yani demeyin.Ciddi anlamda söylüyorum okumalısınız O kadar güzel diologlar vardı ki anlatamam..bence elinizdeyse veya listenizdeyse bir an önce ilk sıralara alın kitabı. Edit : kitabın ismi bende biraz itici etki yaratmıştı.Ben pek polisiye sevmem.Bu konuda bi Linda'yı, Sandra'yı felan okurum..Çünkü aşkla polisiyeyi güzel harmanlarlar..Tam benlik..Fazla gerilim yok.Ama Linda'nın kitaplarını ayrı bi severim Ne diyeyim çok konuştum..Bir an önce okumanızı öneririm

S
sd· Av Mevsimi
7/1001.01.2013

Benzer Kitaplar