Aşk Ölümden Uyanıştır
O, sadece gerçeği istiyordu… Katil ise onu yok etmeyi… Önce hayatını birleştireceği insan tarafından düğün günü terk edildi, ardından henüz yaşadığı şoku atlatamamışken büyük bir gürültüyle gerçekleşen patlamadan kıl payı kurtuldu. Peki Nina’nın başına gelen bütün bu olaylar bir tesadüf müydü? Yoksa bunların arkasında kimsenin bilmediği acımasız sırlar mı vardı? Tecrübeli dedektif Sam Navarro tam da bu gerçeği bulmalıdır, hem de hiç vakit kaybetmeden. Nina ve Sam olayların peşine düştüğünde karabasan gibi üzerlerine çöken, son derece keskin bir zekâya sahip, tehlikeli ve gözü dönmüş bir ruh hastasıyla yüzleşmek zorunda kalacaktır... “Tess Gerritsen’in ustalığına yakışan bir gerilim.” Harlan Coben “Tess Gerritsen sizi heyecanına zor dayanacağınız bir girdabın içine sürüklüyor.” San Jose Mercury News “Tess Gerritsen bu kitabında aksiyon, macera ve güçlü bir romantizmi bir arada sunuyor.” RT Book Reviews “Tek kelimeyle hayranlık uyandırıcı… Gerritsen, inandırıcı karakterlerin yer aldığı, sağlam bir kurgudan oluşan bu kitapla hayranlarının beklentisini hayli hayli karşılıyor.” Los Angeles Times “Tess Gerritsen bu romanıyla polisiye-gerilim türünde zirveyi kimseye bırakmamakta kararlı olduğunu gösteriyor.” USA Today
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Okuduğum en kötü Tess kitabıydı :S
Tess'in seri dışı kitaplarında sevmediğim ilk şey kitabın ismi. Slogan gibi. Çok itici. Ama yazardan dolayı gözüm kapalı alacağım kitaplar bunlar. İyiydi hoştu kitap da benim gene hey heylerim üzerimdeydi. Öncelikle kadın evlenme arifesinden yeni dönmüş hemen ne göz süzmeler, alıcı gözle bakmalar? Bir de bunlar önüme kadın / erkek çıksa da aşık olsam, dibim düşse, hemen aklımda bir şeyler canlansa diye tetikte mi geziyor abi. Ha pardon kadın güzeldi. Neyse gene sinirlerim tepemde okudum. Belki siz daha çok seversiniz.
Yazarın her kitabında olduğu gibi sıkılmadan okunuyor fakat kurgu çok zayıf ve hikayesi çok sıradan.
Çok sürükleyici bir kitaptı.Bitirene kadar elimden bırakamadım. Tess Gerritsen harika bir yazar.











