Bir Tutam Gündüz Bir Tutam Gece
Büyülü bir ormanın sonsuz karanlığında saklanan mucizevi bir inci... Yağmurlu bir günde, dehşet içindeki bir kız çocuğu kasabadaki bir ağacın dallarına sığınmış halde bulunur. Kimsesi olmayan bu küçük orman kızının karanlık geçmişi, parçalanmış bir ailenin kaderini değiştirecektir. Kariyerinde yaşadığı büyük skandalın ardından şehirden uzaklaşıp kasabasına geri dönen psikiyatr Julia ve yaşadığı küçük çevrede gerçek aşkı hiç tatmamış ablası Ellie, ailesi bulunana kadar Alice adını verdikleri küçük kızın bakımını ve tedavisini üstlenirler. Alice için gösterdikleri fedakârlık ve çaba, iki kız kardeşi yakınlaştırıp geçmişte kendilerine bile itiraf edemedikleri sırların gün yüzüne çıkmasına yol açar. Julia ve Ellie hayatlarında eksikliğini hissettikleri her şeyin aslında çok yakında olduğunu keşfederken sevginin, umudun ve bir aile olabilmenin anlamını yeniden öğrenirler. "Göz alıcı, vahşi ve capcanlı bir roman. Kristin Hannah her cümleyi sevgiyle kuruyor." -Luanne Rice - "Hannah insan ruhunun derinliklerine dokunuyor. Ümit ve neşe dolu." -Romantic Times- "Daha en baştan zihninizi kuşatıp sevgi, aşk ve şefkat hisleriyle içinizi ısıtacak bir hikâye." -Southern Pines Pilot- (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Beni esir aldı, her fırsatta elimdeydi. Sıcacık hikayesi yanında, gizem ve heyecan... gözlerim ve zamanım izin verse bir günde bitirebilirdim.
Yine bir Kristin Hannah klasiği Yağmurlu bir günde ağacın tepesinde bir kız çocuğu bulunur. Nereden geldiği hakkında kimsenin bir fikri yoktur. Kasabanın şefi olan Ellie kızlardeşini arayarak yardım ister. Kızkardeşi bir çocuk psikiyatristidir. Jullie ve Alice adını verdikleri küçük kızın arasında geçenler beni çok etkiledi hatta bazı bölümlerinde gözyaşlarıma engel olamadım.Ben çok keyif aldım bu tür sevenlere öneririm.
bu yazarın kitaplarını okurken neden gözlerim doluyor hep?...
Mukemmel. Ilk baslarda yazar hakkinda Debbie Macomber a benzediginden bahsediliyordu. Debbie macombein kitaplarini okuyamamistim. Sanirim bu yuzden de Kristin hannah yi da onyargili okumaya basladim. Fakat beni sasirtti. Ozellikle bu kitabi favorim oldu. Fakat acaba dedigim noktalari oldu mesela; cok fazla konu geciyordu kitapta. Yani daha ayrintili yazilabilecek bir kitapti ama ustunkoru gecilen ya da ayrintisi az olan yerler vardi. Takdir ettigim yerler de vardi. Uzamanlik/ arastirma gerektirn teknik bir konu islenmisti. Cok iyi arastirilmasi gerekliydi. Risk almadan islenmisti.
Kristin Hannah okumak gerçekten keyif verici yer yer duygusallaştırıp aglatıyor.
Kişilerin hayatlarındaki boşlukları tamamlayan birileri mutlaka vardır. duygu yüklü bir roman....












