Maria
Bu kitabı romandan daha çok, bir fikir kitabı olarak okumanızı tavsiye ediyorum. Sonradan farkettiğim bir hatamı itiraf ediyorum. O da şu: Romana temiz niyetli, insancıl düşünen Hıristiyanlardan birini almadım. Yaşanmış hayattan aldığım için, bu hikayede bana iyi bir Hristiyan anlatılmamıştı. Ben de ayrıca bir araştırma yaparak iyi bir Hristiyan ilae etmeyi akıl edemedim. Allah´a emanet olun dostlar. Allah´ın emanet aldığı kul, ölüme gider ama ebedi olarak cehenneme gitmez.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Yazım dili oldukça güzel ve akıcı özellikle kitap okuma alışkanlığı olmayan arkadaşlara tavsiye edilebilecek bir kitap ancak unutmamak gerekirki fikirlerden dolayı herkesin kendi özgün ve özgür dünyası vardır,
Gerçek bir hikaye olması insanı etkiliyor, anlatılanlar detaysız kalmış sadece ,bunun dışında bazı dini konularda bilgi sahibi oluyorsunuz. Tavsiye eder miyim ,evet...
Babası ateist annesi ve abisi hıristiyan bir kızın müslüman olma hikayesini anlatıyo. Hiç sıkılmadan okudum.Ve çok beğendim okumak isteyen herkese şiddetle tavsiye ederim :D
Kitabı elime almamla bitirmem bir oldu. İçinden gereken dersi alabilene şahane bir kitap.
Dini bilgilerin vasat bir anlatıma sığdırıldığı bir kitap. Bilgiler güzel ancak anlatım kötü.










