Evrenin Ötesi (Evrenin Ötesi #1)
Amy’nin genetik uzmanı annesi ve savaş analizi uzmanı babası yeni bir gezegende insanlığın ilk tohumlarını atmak ve yaşam şartlarını uygun hale getirebilmek üzere Finansal Kaynak Borsası tarafından işe alınır. Yeni gezegene varmak 300 yıl süreceği ve Amy sadece on yedi yaşında olduğu için özel bir izin ile o da bu yolculukta ailesine katılır. Kendilerinin de aralarında bulunduğu 100 kişilik bilim insanı ve savaş uzmanı dondurularak geminin kargo bölümüne 300 yıl sonra yeni gezegene iniş yapıldığında uyandırılmak üzere yerleştirilir. Ama yüzlerce yıl sürecek olan bu yolculuk için evet demeden önce Amy’nin 50 yıl erken uyandırılacağından haberi yoktu... Üstelik kendi kurallarıyla yaşayan cesur yeni bir dünyaya gözlerini açmayı hiç ummamıştı.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Heyecan verici bi kitapti. Biraz Passengers filmine benzettim konusunu. Serinin diger kitaplarini da okumak icin sabirsizlaniyorum.
Kitabi okurken çok benzer hikayesi olan bir film izledim👉 adı passengers 👈 ve beni o kadar etkilediler ki bir müddet dünya ile bağlantım koptu 😅 bilim kurgu olayları bende çok yakın bir gelecekte olacakmış duygusuna yol açtığı için bu türe temkinle yaklaşamama rağmen ikinci kitaba resmen ışık hızıyla dalış yaptım.. 😉 eğer tüm serilerde olduğu gibi sonrası bambaşka yollara sapmaz ise bu seri " en iyi seri " listemde yeni bir sıralama yapmama yol açacak gibi duruyor 😉😎✌
Kitabın sonu tahmin edilebilirdi, yazar suçlunun kim olduğunu saklamaya çalışsaydı sonu daha çarpıcı olabilirdi. Fazla ipucu vermiş. Yine de sonunda Çırak beni çok şaşırttı. Kurgusuna bayıldım. Fikir mükemmel. Kendimi Amy'nin yerine koydukça içim daraldı, dışarı çıkıp hava alasım geldi. Gerçekten de insanların gemide yaşamasını sağlamanın tek yolu ilaç vermek olabilir gibi geldi. İlaç almayan insanlarla nasıl başa çıkacaklar, ne yapacaklar çok merak ediyorum. Hemen ikinci kitaba geçiyorum! Ayrıca... Harley... Neden anam nedeen?
Yazar kurgusu olarak çok güzel bir fikir yakalamaış. Bilim Kurgu sever birisinin mutlaka okuması gereken bir kitap. Sizi kendine bağlıyor ve iki karakter arasında geçen bir kitap olduğu için bir sonraki bölümde ne olacağını merak ediyorsunuz. Bunlar iyi tarafı kötü tarafı ise ilk 50-60 sayfa konuya girmesi biraz uzun sürüyor. Öf ne zaman bitecek demiyorsunuz ama sıkıyor. Kitabın gereksiz 3 bölüm yapıldığını 2 bölüm yapılsa gereksiz meselelere girip konuyu uzatmasalar daha sürükleyici olacağı kanaatindeyim
İyi bir roman ancak bakarsanız, bazı olaylar çok tekrarlanmış. 2.kitabını bekletiyor...
Farklı konusuyla dikkat çekiciydi güzel bir başlangıç kolay anlaşılır bi anlatım umarım serinin devamında konuyu boğmaz Karanlık zihinlerde çok guzel başlamıştı ve fakat sonrasında sıkıcı olmuştu umarım aynısı olmaz
"Kısmen bilim-kurgu, kısmen distopik ve tamamen göz kamaştıran ürkütücü ve tadına doyulmaz klostrofobik bir şaheser." Söylediğim bütün sözleri geli alıyorum. Bu kitap sıkıcı falan değil, fırtına öncesi sessizlikmiş benim okuduğum. Bu kitap kesinlikle hak ettiği değeri gör mü yor! Başlarda kitabı gerçekten yarıda bırakmayı düşündüm, çünkü bilimsel terim ve kitabın tanıtımıyla doluydu. Ama 100. sayfadan sonra yanlış hatırlamıyorsam, olaylar yerine oturmaya başladı. Son 100 sayfada ise yazar bomba üstüne bomba patlattı. Katiller ortaya çıktı, masumların hiçte masum olmadığı öğrenildi. Çok zekice kurgulanmış bir kitap. Hem romantik, hem gerilim. Hele ki bir de bilim-kurguyu seviyorsanız tadına doyulmaz bu kitabın. Sonunu bir çırpıda okudum hemen ikinci kitaba geçmeye sürüklüyor beni😁 Konusundan şöyle bir bahsedersem, Amy yani kitabın kızıl saçlı hatunu-kızıllara bayılıyorum!- ailesiyle birlikte yeni gezegenin temellerini atmak için bir yolculuğa katılır. 300 yıl sürecek olan bu yolculukta Amy tam 50 yıl erken uyandırıldı ve kimin fişini çektiği ise büyük bir muamma. Gemi düşünmekten yoksun ve ilkel insanlarla dolu ki bunlara boş demeyi tercih ediyorum. Herkes tek ırk, herkes aynı fiziksel özelliklere sahip. Amy ise kızıl saçlı,yeşil gözleriyle bu uzay gemisine tam da bir uzaylı olarak düşüyor. Ve onu gerçekten ucube olarak görmeyen biri var, Çırak. Geminin gelecekteki lideri, hazırlıksız yakalanan bir aşk. Spoi vermeden ancak bu kadar söyleyebilirim, bu kitabı okuyun. Sırlar, cinayetler, olaylar üstüne olaylar herşey var bu kitapta. Kapağı desem ona zaten aşık oldum! Çok güzeell😍
✮ Evrenin Ötesi ✮ ⇨ Resmen bu seri beni ciddi anlamda kendine çekiyordu. Evrenin Ötesi serisi hakkında ne yorum okumuştum ne hakkında bilgi sahibiydim açıkçası ﺴ ancak söylediğim gibi fazlasıyla ilgimi çekti → kitap kapaklarıyla ∩﹏∩ ♡ Güzel bir indirim anında fırsatı kaçırmayarak almak çok fevkaladeydi gerçekten ^_^ ➲ Kitap mükemmel !! Ciddi anlamda bayıldım. Bu kadar beni kendine bağlayıp, kapılacağımı düşünmezdim. Tahmin ediyordum ama cidden beni çokça tatmin etti, sevdirdi. İkinci kitaba direk geçeceğim. Fazlasıyla merak ediyorum. Çok sevdim ღ _ ღ ❃ Kapaktaki "Geleceğe doğru yol alan dev bir uzay gemisinde aşk, cinayet ve çılgınlığın hikayesi " yazısı en doğru açıklamaydı. Bu açıklamadan sonra kitapla ilgili yazılan bilgileri, Evrenin Ötesi'ni okuyanlar için spoi olabilecek kapasitede olduğunu düşünüyorum. Ben hiç bir şey duymadan okuyup bu esrarengiz hikayeye giriş yaptığım için oldukça mutluyum. ●﹏● ✧ Kitabın olaylarıyla, ilerleyişiyle akıcı olduğunu söyleyebilirim. Yazarın anlatımı da sevdim. Yaşananları hissetmek, anlamak, okumak çok iyiydi ✓ Zaten ne ara bittiğini anlamadım. 400 sayfa civarındaydı, bir günde bile bitebilecek şekildeydi kitap. ✎ ✎ ~ ~ ~ ☞ Bilim kurgu, gizem, romantik seven okurları tatmin edip mutlu edeceğini düşünüyorum. ♢ Herkese çokça tavsiye ederim. Keyifle, sevgiyle okuma dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩
http://kronikokur.blogspot.com.tr/2015/02/evrenin-otesi-across-universe-1.html
Sürükleyici denebilir










