Eser· Kitap

Neredesin

7.3/10(21)

Marc Levy, son yıllarda dünyanın en çok okunan yazarlarından biri oldu. Ülkemiz okuru, onu Keşke Gerçek Olsayla tanımıştı. Bu kitapla başlayan serüveni, bugün, onlarca dile çevrilen kitapları, milyonları bulan okurlarıyla devam ediyor. Kitaplarının ikincisi olan Neredesinde, kendine özgü sıcak diliyle Susan ile Philipin upuzun sevda öyküsünü anlatıyor. Birbirlerini çocukluklarından beri seven bu iki insan, belli bir yaşa geldiklerinde hayatta yaptıkları seçimler nedeniyle ayrı düşerler. Susan, kendini insanlığa adayarak Hondurasa, bir kasırganın ardından açlık, yoksulluk içinde kıvranan insanların yanına gider. Philip ise, meslek olarak seçtiği reklâmcılıkta adım adım ilerlemeye başlar. Çok az görüşseler de her ikisi de bunun geçici bir ayrılık olduğunu düşünmektedir. Ta ki Susan seçimini Hondurastan yana yapana; Philip başka bir kadınla kendine bir aile kurana kadar. Aradan yıllar geçer...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Neredesin

Neredesin

Can Yayınları

235 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.3/ 10
21 puan
10
4
9
2
8
3
7
5
6
5
5
0
4
1
3
1
2
0
1
0

Yorumlar(21)

R
resimdefterimm· Neredesin
3/1019.06.2015
S
siddhartha· Neredesin
7/1008.08.2014
Н
Нурико Шемахинец· Neredesin
10/1018.05.2014
N
ncym· Neredesin
6/1025.01.2014
S
seylaa· Neredesin
7/1010.01.2014
A
AyseA· Neredesin
6/1002.10.2013

Yalın dili ve anlaşılırlığı ile okuru kendisine bağlasa da bir noktadan sonra olmaz böyle şey dedirttiği için aşk kurgusunu zorluyor. (Gerçekçi okurlar için fazla geliyor biraz). Ama okuyup ben olsam ne yapardım diyerek kişisel bir sorgu yapmak için okumaya değer bir eser, tavsiye ediyorum.

F
FatosCetiner· Neredesin
10/1001.08.2013
B
bir varmış bir yokmuş· Neredesin
6/1030.07.2013

Sıkılarak okudum bende levy yazdı diye okumuştum. Ama hayal kırıklığı yaşadım.

B
bi kahve bi kitap· Neredesin
6/1023.07.2013

biraz can sıkıcı bir kitap sırf marc levy yazdı diye okudum..gene de aklımdan gitmeyen konuşmalar var kitapta..ne de olsa marc levy yazmş... -motorun yağına baktırsan iyi olur,yoksa elinde kalacak. -merak etme,ben her şeyin elimde kalmasına alışkınım.

C
Caramel· Neredesin
8/1011.07.2013
E
ezgigurr· Neredesin
7/1009.07.2013
B
busracaldiran· Neredesin
7/1013.06.2013
B
bilgiyiyenkız· Neredesin
8/1021.04.2013
Y
y_erosal· Neredesin
9/1026.02.2013
V
verity· Neredesin
10/1026.02.2013

Harika bir kitapti Marc Levy nin okumadigim tum kitaplarini okumak icin sabirsizlaniyorum.

H
happywish· Neredesin
8/1009.02.2013
C
Cavid· Neredesin
10/1018.01.2013
C
ceyyhun· Neredesin
9/1020.07.2012
K
Kitap Notları· Neredesin
6/1001.07.2012
O
OokuyanKedi· Neredesin
4/1021.03.2012
G
GLY· Neredesin
7/1020.08.2011

Benzer Kitaplar