Zorluklara Karşı Kendini Ateşle
ZORLUKLARA KARŞIKENDİNİ ATEŞLEAdeta ben kitabı değil, kitap benim ruhumu okudu. Sanki benitanıyan birisi tarafından yazılmıştı. Sevgi Durmuş - KonyaTek kelimeyle muhteşem. Cesur kararlar almaya başladım.Okurken hiç bitmesin istedim. Tuğrul İpekçi - İstanbulOkuduğum kişisel gelişim kitapları arasında en mükemmeli. İçinde bulunduğum karamsarlıktan sayenizde kurtuldum.Ayşe Değirmenci - İstanbulKitaptaki her cümle insanı o anda ateşliyor. Kemal Bel - AnkaraKitabı elinize aldığınızda rafting yapar gibi insanı sürüklüyor.Bir günde bitirdim. Hasan Güzel - İzmirHacı Murata bir yarış arabası motoru takarsanız ne olur? İşte bu kitabı okuyunca insan kendini öyle hissediyor.Dursun Polat - BursaKendimi Dünya Kupası finaline çıkacak bir futbolcu gibi hissettim.Bence Milli Takımın bu kitaba göz atması gerek.Birkan Erdoğan - İzmirKitap hayatıma çok büyük heyecan kazandırdı. Artık ideallerimi yüksek sesle söyiüyorum. Çünkü onları başaracağımainanıyorum. Şeyda Yaman - Gaziantep
Baskılar14
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Guzel bir kitap. Tavsiye ederim
Tüm sorumluluğu ele almak demek, o andan itibaren hiç bir mazeretimizin kalmaması demektir! Cengiz Erşahin, küçük ve anlamlı hikayelerle kendimize bakışımızı değiştirmemiz gerektiğini ne de güzel anlatmış! Başa çıkamadığımız problemlere bakış açımızın " suya düştüğümüzde boğulacağımızı sandığımız yanılgısıyla daha da kendimizi bıraktığımız" şeklinde olduğunu fark ettiğim kitap. Oysa suya düşünce değil, suda kalınca batıyoruz! Hikayeleri çok eğlenerek ve hayatıma uyarlamakta hiç zorlanmadığım içselleştirmeler yaparak okudum! Hepimizden o kadar çok şey var ki kitapta!! Küçük fikirlerin, büyük bir fikre zarar veremediğini, Bir şeyi başarıp başaramayacağımı ben dahil kimsenin bilemeyeceğini, Denemekten başka seçenek olmadığını, Hayır demenin beni, o anki durumumdan daha kötü bir yere götürmeyeceğini, Ertelemelerin ruhumdaki ağırlığının beni ne kadar yorduğunu ve daha kendimle ilgili bir çok keşfi eğlenerek yapmamı sağladı bu kitap.. Aslında hepimizin bildiği hikayeler, sadece pencere ve algılar başka..
Muhteşem bi kitap. Beğenmemek elde değil hayatıma etkisi oldu :)
İyi bir kişisel gelişim kitabı...























