Eser· Kitap

Kayıp Hayaller Atölyesi

7.0/10(2)

"Hayat dolu, sıcacık, ilham veren bir roman." -Debbie Macomber "Hoffman'ın diyalogları çok başarılı. Teddi ve arkadaşlarının gerçekçi hikâyeleri oldukça etkileyici. Kadınlara yönelik harika bir roman." -Booklist "Kayıp Hayaller Atölyesi'ni okuduktan sonra Emily Dickinson'ın 'Umut, şarkı söyleyen kanatlı bir şeydir' sözlerini anımsayacaksınız. Kesinlikle okunması gereken bir kitap." -Claire Cook "Kayıp Hayaller Atölyesi büyüleyici atmosferi, güçlü kadınlara dair hikâyeleri, hem mizahi hem dokunaklı üslubuyla uzun süre etkisi altında kalacağınız bir roman. Hoffman'ın dünyasına girince bir daha çıkmak istemeyeceksiniz." -Kristin Hannah (Tanıtım Bülteninden)

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kayıp Hayaller Atölyesi

Kayıp Hayaller Atölyesi

İndigo

427 sayfaISBN 97860591443392016-03-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.0/ 10
2 puan
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0

Yorumlar(2)

F
FatosCetiner· Kayıp Hayaller Atölyesi
4/1014.09.2016

Büyük umutlarla başladığım ama hüsranla sonuçlanan bir kitap oldu. Yazarın ilk kitabını oldukça başarılı bulmuştum ancak bu kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Keşke ilk kitabının güzelliği ile kalbimizde yer etmeye devam etseydi de bu kitabı yazmasaydı. Bir kere o kadar ayrıntıya yer vermiş ki, bir yerden sonra okurken boğulduğumu hissettim. Kitabı bitirmiş olmama ve sonunu birkaç kez okumama rağmen yazarın bu kitabı hangi amaçla yazdığını anlamlandıramadım. Evet, birçok yan amaç çıkarttım, hatta insan ilişkileri hakkına iyi tespitler yaptığını da düşündüm, kendimden çok şey bulduğum yer de oldu ama kitabı bitirdiğimde yaşayacağımı düşündüğüm o aydınlanma maalesef olmadı. Sadece güzel bir hikaye okudum bile diyemedim. Her şeye rağmen öylesine bir kitap okumak istiyorum derseniz, evet okunabilir ama bu kitaptan hiç bir şey beklememeniz gerekiyor. Ancak o zaman iyiydi diyebilirsiniz ya da ben kitapla ve karakterlerle yeterince empati kuramadığımdan dolayı böyle düşünüyorum. Empati kuramadım çünkü karakterlerin anlamlandıramadığım ve benim düşünce yapıma oldukça ters gelen birçok kararı oldu. Ayrıca yazar kitabın sonlarına doğru, mutlu bir sona bağlamak için biraz romantizm katmak istemiş ama bana göre o romantizm de oldukça yapmacık olmuş. Kısacası benim için boşa zaman kaybı olan bir kitap oldu.

L
leylakce· Kayıp Hayaller Atölyesi
10/1014.07.2016

Beth Hoffman'ın Sevginin Büyüsü'nü çok beğenmiştim.Bu kitabını da okumak istedim.İlk 100 sayfa sıkıldım önceki kitap kadar güzel olmadığını düşündüm ama sonradan içine çekmeye başladıkça sevdim kitabı.

Benzer Kitaplar