Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)
New York Times Çoksatan: -2012 YALSA En İyi Genç Edebiyatı -2013 ALA Rainbow Seçkisi -2012 The Inky Awards Silver Inky Ödülü Adayı -2011 Goodreads Choice Award En İyi Genç Yetişkin Romanı Adayı Lola ve Komşu Çocuk, hem tatlı bir aşk hem gerçekçi bir dostluk hem de John Green ve Rainbow Rowell sevenlerin zevkle kucak açacağı bir kendini bulma hikâyesi. Geçmişinde kalan çocuk, gelecekteki aşkı olabilir mi? Henüz kendini geliştirme aşamasındaki tasarımcı Lola Nolan modaya inanmıyordu... O, kostümlere inanıyordu. Kıyafet ne kadar parıltılı, eğlenceli ve farklı, yani etkileyiciyse o kadar iyiydi. Ve Lola'nın hayatı, özellikle de seksi rockçı erkek arkadaşı varken mükemmele gayet yakındı. Ta ki Bell ikizleri olarak da bilinen Calliope ve Cricket mahalleye tekrar taşınıp Lola'nın derinlere gömdüğünü düşündüğü acı verici geçmişini günyüzüne çıkarana kadar. ?"Stephanie Perkins bizim neslimizin Jane Austen'ı. Hikâyeleri kısa sürede unutamayacağınız kadar büyüleyici. -Tahereh Mafi, Bana Dokunma romanının çoksatan yazarı- "Büyülü… Âşık olmanın nasıl bir şey olduğunu gerçek anlamda hatırlatıyor." - Cassandra Clare, New York Times çoksatan yazarı- "Zekice diyaloglar, taptaze karakterler ve bir sürü yakıcı temas... Sarah Dessen hayranları, aşk ve gerçekliği incelikle birleştiren Stephanie Perkins'i zevkle okuyacaklar." -Kirkus Reviews- "Perkins, insanların farklılıklarını kabullenmenin ancak aşk ile mümkün olduğunu son derece iyi bir şekilde gösteriyor." -Booklist- "Zekice kurgulanmış diyaloglar ve seksi bir romantizm... Lola'nın fazlasıyla mütevazı espri anlayışı ve Perkins'in, onun gelgitli duygularını yazmaktaki becerisi birleşince ortaya elinizden bırakamayacağınız bir kitap çıkıyor." --Publishers Weekly- "Çok modern, çok eğlenceli ve tartışılacak sorularla dolu." -Romantic Times Book Reviews- (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Aslında başlarken beklentim çok dusuktu, hatta yarıda bıraksam mi diye çok düşündüm ama kitap beni epeyce şaşırttı. Karakterlerin islenisi ve okuyucuya aktarilma şeklini baya başarılı buldum. Max gibi bir karakteri sevmek çok zordu ama Cricket çok sevimliydi. Sadece ikizlerle olan durumu yazarın anlatırken insanı bu germesine gerek olmadığını dusunuyorum. Çok abartilmisti o kisim. Ayrıca serinin ortasından baslamama rağmen anlaşılmayan hiçbir şey yoktu,ilk kitaptaki karakterler yer yer geçse de ayrı bir kitap olduğu için bocalamis hissetmedim. Kısacası cok dolu değil ama keyifli vakit geçirmek ve kafa boşaltmak için okunabilir.
Kitabın en sevdiğim yanı baş karakter kızımız Lolanın giyim tarzıydı.Kesinlikle vuruldum.Onun harici olağanüstü bir konusu yoktu.Genç yetişkin okurlar severek okuyabilirler
http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2016/01/lola-ve-komsu-cocuk-kitap-yorumu.html Genel itibariyle kitabı beğenmeyen de yoktu ama her nedense bilmiyorum, kitabı merak etmeme rağmen beklentim çok yüksek değildi. Bu kitabın isminden dolayı da değil. Yani kitabın 'kötü çocuk' konulu olmadığını biliyordum , ki bilmiyorsanız size de ben söyleyeyim hikayemiz tipik bir 'kötü çocuk - saf kız' hikayesi değil. Yazarın anlatımıysa biraz farklıydı. Yani bunu nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama anlatım beni rahatsız etmese de alışmam biraz zaman aldı. Ancak okudukça bunu garipsememeye başladım. Belki bu durum sadece bana özel bir şeydir orasını bilemiyorum. Sonuç olarak ; okurken güzel vakit geçirmenizi sağlayacak , eğlenceli bir kitaptı Lola ve Komşu Çocuk.
Lola'nın dengesiz davranışları ve gel-gitleri kitabı sıkıcı hale getirmiş. Bu puanı sırf Cricket Bell için veriyorum :)
Çok güzel bir kitaptı. Karakterleri çok düzgün anlatmış. Çok fazla olay yoktu ama yazım tarzı ve olan ufak tefek olaylar beni tatmin etti. Kitap o kadar akıcıydı ki ne zaman bittiğini fark etmedi. son sayfalarında sanki 'Sonuna gelmedim daha gidiyordur ya' diye düşünürken bir baktım sayfalar bitmiş ve kitabı bitirmişim. Okunmasını şiddetle tavsiye ediyorum.










