Kayda Geçsin
Ece Temelkuran "inatla" kayda geçsin diye tarihe not düşüyor!.. "Umut pek güven duyduğum bir sözcük değil, ben inadı tercih ederim. Umudum yok olsa bile inadım var. İnsanın, yine de, her şeye rağmen iyi olabileceğine, bu ülkenin içinde, dövüldükçe içinin çok derinine kaçmış bir iyilik tohumu olduğuna dair bir inatçı imanım var. Benim de, benim gibilerin de bu ülkeye dahil olduğunu söylemek, sonra yeniden söylemek için sağlam tutmaya çalıştığım bir inadım var. Biz varız. Yani biz de varız..." Ece Temelkuran, kayıtları çok titiz tutulması gereken zamanlardan bildiriyor bu kitapta. Son iki yıllık tarihine o titizlikle bakıyor. Artık yazamaz hale getirilmenin, kaçınılmaz bir keskinleşmenin tarihine yani. "Kayda Geçsin" çünkü; bu zamanlar, o zamanlar...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Bence çok boş bir kitap . Bir kitabı yarım bırakmak huyum olmadığından dolayı sonuna kadar okudum. Vakit ayırdığım için pişmanım. kesinlikle önermiyorum. Kitapları okunması gereken çok daha değerli yazarlarımız var.
güncel olaylara farklı bir bakış açısı
Şimdiye kadar yarım bıraktığım ilk kitap...
''Kayda Geçsin, çünkü; bu zamanlar, o zamanlar...''










