Eser· Kitap

İlk Buluşmada Asla Isırma

7.2/10(49)

Selam, ben Kira. Lise öğrencisiyim. Birkaç sorunum var: 1. Ben bir vampirim. 2. Sınıf arkadaşlarımdan biri öldü. Boynunda diş izleriyle. 3. Ben yapmadım! (Yemin ederim.) 4. Kimse bana inanmıyor. Bu yüzden... 5. Katili bulmak zorundayım. Üç tane şüpheli buldum bile. (Hepsi birbirinden yakışıklı, hiç sormayın.) 6. Son olarak: Bunlardan bir tanesine çok fena âşık olmak üzereyim. Ama... Ya katil o ise?

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

İlk Buluşmada Asla Isırma

İlk Buluşmada Asla Isırma

Dex

196 sayfa2011-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.2/ 10
49 puan
10
4
9
5
8
19
7
8
6
6
5
1
4
4
3
1
2
0
1
1

Yorumlar(25)

I
iremuyanık· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1001.04.2015
G
G.somuncuu· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1028.11.2014
B
Büşra Arı· İlk Buluşmada Asla Isırma
10/1020.10.2014
H
hennamey· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1023.07.2014

Çok eğlendim,bol bol güldüm.Eğlenmek,güzel zaman geçirmek için öneririm.

G
gaiptekises· İlk Buluşmada Asla Isırma
6/1018.06.2014

Baş karakter Kira ve bir vampir. Okulunda biri öldürülüyor ve ailesi onun yaptığını düşünüyor, çünkü önceden sabıkalı. Suçlu olmadığını kanıtlamalı yoksa ailesi onu 300 yıl boyunca bir tabuta kapatacak! İşte Kira işe koyuluyor ve 3 zanlı buluyor, hem de birbirinden yakışıklı. Katili bulma süreci zorlu (yakışıklı erkeklerle buluşup flört etmek ne kadar zorsa) ve zevkliydi. Yakışıklılara aşık olabilirsiniz, özellikle Daniel'e :D Bir kaç yazım hatası vardı ama dikkat çekmiyordu. Sonuç olarak ben beğendim açıkçası, okunabilir bir kitap.

D
doğa ece· İlk Buluşmada Asla Isırma
9/1011.06.2014

çokkk güzeldi . sitesini takip ettiğim birinden gördüm kapağını gördüm ve dedim ki '' bu kitap benim olmalı! ''

S
shanehick· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1011.04.2014
V
valentina· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1022.01.2014
K
katherina2· İlk Buluşmada Asla Isırma
1/1012.01.2014
A
asenaozoral· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1016.12.2013
B
BurcuS· İlk Buluşmada Asla Isırma
6/1015.12.2013
A
ahmet bahadır· İlk Buluşmada Asla Isırma
3/1010.12.2013
B
bookoflove· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1030.11.2013
P
pretty reader· İlk Buluşmada Asla Isırma
9/1023.11.2013
D
dilarayrac· İlk Buluşmada Asla Isırma
10/1002.11.2013
A
ayselll_333· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1027.10.2013

daha çok liseli kitabı ya basit kaçmış biraz

J
justread· İlk Buluşmada Asla Isırma
7/1019.10.2013
M
Melissa Cassandra Jackson· İlk Buluşmada Asla Isırma
7/1007.07.2013
N
Nazlı Gönen· İlk Buluşmada Asla Isırma
7/1018.06.2013
M
Melis Arya· İlk Buluşmada Asla Isırma
5/1005.03.2013

http://kordugumhayaller.blogspot.com/2012/12/ilk-bulusmada-asla-isirma-never-bite.html Açıkçası kitap hakkında ne hissedeceğimi tam olarak bilmiyorum ama zorlanarak okuduğum kitabın yanında peynir-ekmek gibi gitti bana. Ama alırken kapağına ve konusuna bakıp ne kadar güzel demiştim. Bu sebeple kitaptan çok şey bekleyip bulamadığımı söylemeliyim. Kitabın dışı gerçekten hem ilgi çekici hem de yeşil saç bakımından kızımızı yansıtan bir şekilde olmuş. Hem de iki kız bana geçmiş ve şimdinin yüzleşmesi gibi geldi. Ortadaki de bu ikilemde neyi bağlıyor acaba düşüne durun. Bu ayrıntılardan dolayı kapağını beğendiğimi belirtmem gerek. Konusuna gelirsek; Kira 16 yaşında vampire dönüşmüş bir teen(genç)tir. Vampire dönüştükten sonra bir takım olaylar sonucu Zach’i de kendi gibi vampir yapmıştır. Başta birlikte “sonsuza kadar mutlu” kitabını yazabileceklerini düşünse de daha sonraları içindeki bu düşünceler ölür ve Zach’den kaçmalar, köşe kapmacalar başlar. Aman efendim hiç olur mu ki başrol oyuncusu bir rahat nefes alsın, bir ohh çeksin. Bu seferde tarih şaşmadı ve kızımıza Zach yetmez gibi yeni bir dert de çıktı. Pardon bir mi dedim. Tam 4 dert çıktı. Gerçi bunun 3’üne can kurban birine de tırt ama…neyse. Tüm bu dertler bir sabah okulda bir ceset bulunması ile başladı ama bu öyle normal bir ceset değildi. Etrafta çok kan olan, pencereden düşen ve okulun popüler sporcusu olan bir ceset. Aynı zamanda bunun nedeninin bir vampir saldırısı olduğunu söylemiş miydim??? Tabi durum vaziyet böyle olunca ailede gözler kızımıza döner. Kira ise böyle bir şey yapmadığını iddaa etmektedir, gerçi onu haklı çıkaracak bir tanık da yoktur ama durun! En kötüsü de eğer suçsuz olduğunu ispatlayamazsa yeni vampir evebeynleri onu bir tabuta kapatıp serumlarla beslemekten bahsediyorlar. Hem de yüzyıllarca! Kızımızın halini siz düşünün şu durumda. Neyse ki elinde hiç yoktan iyidir 3 şüpheli var. Var olmasına var ama böyle yakışıklı katil şüphelilerine de can kurban arkadaş ya… Size katilin kim olduğunu söylemek isterdim ama kitap keyfinize kaçırmak istemem. Hem ben okurken hep herkeste bir açıklık aradım. O yüzden yakışıklılara çok doyamadım. Sizin ki can da benimki patlıcan mı? Alın okuyun öğrenin. Kitap tam bir YA kitabıydı. Dili ve olay örgüsü basitti, ayrıca karakterler de sizi yoracak düzeyde değildi. Başına oturduğunuzda birkaç saatte bitirebileceğiniz bir kitaptı. İçinde kızımızın tam bir teen olmasından dolayı bol bol komik sahneler de mevcuttu. Okurken bir ara kendimi tasasız ve basit bir dünyada hissettim. Bu sebeplerle kitabı bir sınav arasında bunalırsanız ya da bir kitap sizi boğarsa okumanızı tavsiye ederim Ama öyle çok büyük umutlar besleyip ahım şahım müthiş bir şey beklemeyin. Kitap sizi eğlendirir, kafanızı dağıtır ve birkaç saat rahatlatır ama bir Yüz Bin Krallık gibi başka diyarlara da götürmez. Tüm bunları dikkat alarak kitabı okursanız beğeneceğinize inanıyorum.

B
buseholcay· İlk Buluşmada Asla Isırma
7/1005.03.2013

Vampirleri çok ama çok seviyorum desem garip kaçar mı? Hadi ama! Vampirler sevilmez mi? Dracula? Damon Salvatore? Rose Hathaway? Erik Night? Heh işte, bu kitap da süperdi! Zaten isminden dolayı beni çekmişti. Kira November... Onun öyküsü şahane! Konu: eskiden Phoebe Tanaka ve insan olan vampir Kira November'ın bir gün tekrar ve tekrardan okumak zorunda kaldığı liseye giderken okulun önünde bir ceset ile karşılaşmasıyla başlar. Vampir ailesindeki herkes ondan şüpheleniyordur ve Kira'ya katilin o olmadığını kanıtlaması ve katili bulması için bir hafta süre tanıyorlardır. Spoiler vermeyi sevmediğimden (yalan, bıraksanız kitabı anlatırım burada :D ) konunun sadece "nasıl başladı"ğını anlattım. Eeee, devamı için söyleyebileceğim tek şey; "Katili bulabilecek mi acaba, ne dersiniz?" Çünkü, eğer katilin kim olduğunu bulamazsa... 300 yılını bir tabutun geçirir. Kapana kısılmış bir fare gibi. Pek de eğlenceli değil. :/ Kira'ya, kitabın anlatım şekline, Bay Güler Yüzlü'ye, kitabın ayrılmaz bir parçası yeşile, kapağına, değişik vampir uyarlamasına bayıldım. Ne yazık ki, katilin kim olduğu çok açıktı ve zaman akımı pek açıklanmamıştı; bu yüzden puanlamada çok sorun yaşadım. Hangi puanı vereceğimi kestiremedim.

O
okurkolik· İlk Buluşmada Asla Isırma
8/1023.02.2013
F
fatma.y· İlk Buluşmada Asla Isırma
4/1018.02.2013
M
melisg· İlk Buluşmada Asla Isırma
4/1017.02.2013

Basit ve çerez niyetine okunabilecek bir kitaptı.

K
küçükkitapsever· İlk Buluşmada Asla Isırma
6/1014.02.2013

Biraz hayal kırıklığına uğradım. Daha farklı bir hikaye bekliyordum.

Benzer Kitaplar