Travma
Sözcüklerle tarif edilemeyecek kadar derin. New York Times Müptelası olacaksınız. Booklist Hipnotize edici Elinizden bırakamayacağınız kadar olağanüstü. Lee Child Uzun zamandır bu denli büyüleyici bir kitap okumamıştım. TRAVMA cesur, gerçekçi ve dolambaçsız okunacak, hayal kırıklığına uğratmayacak bir roman. Michael Connelly Bu kitap insanı içine çekiyor. San Francisco Book Review Mike Smith; o bir Kilit Sanatçısı. Kombinasyonlar, şifreler ya da anahtar olmadan herhangi bir kasayı, asma kilidi veya kilitli kapıyı açabiliyor. Zamanını hikayesini yazarak geçiriyor çünkü başından geçenleri paylaşabilmesinin tek yolu bu; yazmak. On yıl boyunca hiç konuşmadı. Mucize Çocuk olarak ünlendiği o trajik günden beri. Tek bir kelime bile. Mike destek vermekten kendinizi alıkoyamayacağınız o gizemli insanlardan biri aşkını resimlerle tasvir eden, uçurumun kenarından dönmüş, mücadeleci bir ruh sessiz bir dahi. Özgün içeriğiyle en iyi roman dalında 2011 yılının Edgar Ödülüne layık görülen Travma; karakterleri yalnızca belleğinize kazımıyor, aynı zamanda kombinasyonlar ve olasılıklar hakkında sizi kışkırtıcı bir yolculuğa davet ediyor.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Bu kitabı kısa sürede okudum ama beklentilerimi karşılamadı açıkçası. Kitap bir şekilde ilerliyor ve siz kıyıda durup izliyorsunuz gibi hissettim hikaye travma geçirmiş bir çocuğun profesyonel hırsız olması sürecinde karşılaştığı olayları anlatıyor. yine de kitap okutturuyor sımkıyor,okumasını da olur.
http://kronikokur.blogspot.com.tr/2015/07/travma.html
İki yıl önce okumuştum fazla kahramanların ismini hatırlamasam da olayı biliyorum. Koridor yayınları güzel kitaplar çıkartmasından öte daha çok polisiye çıkartmasından bilinir. Bu kitap bambaşka bir şey çıktı karşıma... Yazarın iki zaman olgusunu sonunda birleştirip aynı kişiye çıkartması zor bir iştir. Geleceğini bilip nasıl bu hale gelebiliyor diyebileceğiniz roman. Keyifle okumanız dileğiyle...
çeviri hataları Türkçe'nin yanlış kullanımı zevksiz yapmış kitabı....konu güzel ve sürükleyici aslında....ama çok tat vermedi
Çok iyi bir kitap beklemiyordum açıkçası ama ilk satırlardan sonra alıp götüren bir konuya sahipti. Baş karakterimizin "ağzı var dili yok" durumu olaya bir gizem kattığı gibi "Geçmişinde ne gibi bir olay yaşadı ki bu hale geldi?" diye sürekli sordurtuyordu insana. Aynı zamanda güncel olarak ilerleyen ve geçmişinden yansıyan kareleri de yazarın güzel bir şekilde harmanlaması , okuyucunun kitaptan kopmamasını bilakis sıkıca sarılmasına sebebiyet veriyordu. Kitabın finali de dahil senaryosu ve karakterin ketumiyetinin ön planda tutulması kesinlikle ilgimi çektiği gibi elimden çıkaramayacağım bir kitap haline geldi. Tabii karakterin kendi iç hesaplaşması pek gözükmüyordu zaten o şekilde bir aktarım da olsaydı sanırım edebi bir yanda yakalanabilirdi. Film tadında , başlanılıp bitirilecek ; kısacası vakit geçirmek için okunacak en güzel kitaplardan biriydi.
Gayet güzeldi.. tavsiye edebileceğim bir romandı. .:)
Her şeyden farklı bir konuya sahip hiç sıkılmadan okudum. Büyüleyici bir kitap aklınızdan yer edinecek. Eminim..
Neden bilmiyorum ama bende çok iz bırakan bir kitap oldu. Şiddetle tavsiye ediyorum. Ama yaz günü okuyun :)











