Bıçak Sırtı
Hangisi daha korkunç? Sevdiğiniz birini mi kaybetmek, yoksa uğruna her şeyden vazgeçmeye hazır olduğunuz hayallerinizi mi? Mesleğinin henüz başlarında, genç bir doktor olmasına rağmen başarılarla dolu, kusursuz bir sicile sahip olan Kate, en son girdiği ameliyattan hem sevdiği bir insanı hem de gelecek hayallerini masada bırakarak çıkar. Sorunsuz olması beklenen ameliyat, anlaşılmaz bir şekilde tam bir kâbusa dönüşmüştür ve önce hastanın yakınları, sonra da hastane yönetimi bu kâbustan Kate'i sorumlu tutmaktadır. Öte yandan, bütün bunlardan habersiz ortaya çıkan bir katil, elinde bir liste, hastane personelini teker teker avlamaya başlar ve onu gören, elinden kurtulan tek insan olarak Kate bu listenin en tepesinde yer almaktadır. Bütün oklar ona çevrilmişken, bütün deliller ve zaman onun aleyhine işlerken Kate, hem ensesinde nefesini hissettiği acımasız bir katilden kaçmak hem de kaybetmeye mahkum göründüğü bir davayı çözüme ulaştırmak zorundadır. "Gerilim, macera ve tutkunun harika bir karışımı." -Romantic Times- "Tess Gerritsen hepimizin başucu yazarlarından biri." -Stephen King- "Gerritsen'in romanlarında bağımlılık yaratan bir şeyler var... Gözlerinizi sayfadan ayıramıyorsunuz; akıp gidiyor. Vakit gece yarısını geçip sabaha dönmesine, içinizin ürpermesine, tüylerinizin diken diken olmasına aldırmadan okuyorsunuz." -Maine Sunday Telegram- "Gerritsen hayranlarını hayal kırıklığına uğratmayacak bir roman... Yeni okurların bu heyecanı keşfetmesi için iyi bir fırsat." -Booklist- "Sizi her zaman soluksuz bırakmayı başaran Tess Gerritsen'den muhteşem bir roman." -The Philadelphia Inquirer-
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Okuduğum ilk Tess kitabıydı ve tadı damağımda kaldı. Heyecan, aksiyon, aşk ve dram hepsi dozajında tam bir çıtırçerezlik kitap. Sanırım bir favori yazarım daha oldu :)
Ben kitabı çok beğendim. Aslında beklediğim kadar gerilim yoktu. Katilin kim olduğundan çok, ikilinin ilişkilerinin nasıl devam edeceğini daha çok merak ettim diyebilirim. Yine de çok sürükleyiciydi . Sonuna yakın her zamanki gibi burda da bi şaşırtma vardı ve heyecan doluydu.
Tess Gerritsen'ı akıcı anlatımı sade dili nedeniyle beğeniyle okuyorum. Kitapların hiçbirinde okuyucuyu yoran anlatımları yok. Kitapta en çok tüm deliller aleyhine olmasına rağmen, Kate'in mücadelesinden vazgeçmemesini beğendim. Son sayfaya kadar tempo hiç düşmüyor, kurgusu güzel... Sonu beklenmedik ama bana hatırlamadığım bir yerden tanıdık geldi.
Polisiye, gerilim sevenlere önerebilirim. İlk kez Tess Gerritsen okuyan biri iseniz doğru bir seçim yapmışsınız. Rizzoli & isles serisi dışında sevdiğim ve favorim diyebileceğim bir kitap. Daha önce okuyanlar belki aynı ritüelde bulabilir. Sadece kitap karakterlerinin davranışları ve karakterleri birbirini andırıyor fakat konusu değişik. Her zaman olduğu gibi yine katili kitabın bitimine 50-60 sayfa kalmadan tahmin edemiyorsunuz. Çok fazla gerilimi yaşayamıyorsunuz yazarın diğer kitaplarına göre. Ama yine de akıcı üslubu ile kolayca sayfalar ilerliyor, merak duygunuzu da canlı tutabiliyor.









