Eser· Kitap

Kavgam

6.3/10(104)

Milli olmayan bir hükümet milleti her vasıta ile felakete götürdüğü zaman, bu milletin her ferdinin milli duygulara kapılarak isyan etmesi hak değil milli bir görev olur.Bir millet insan hakları için giriştiği mücadelede mağlup olmusa kader onu terazisinde tartmış, bu dünyada var olma saadetine erişeyemecek kadar hafif bulmuştur. Çünkü varlığını sonsuza kadar sürdürmek için mücadeleye hazır olmayan veya buna gücü yetmeyen bir millet Tanrı tarafından ebediyen yok olmaya mahkum edilmiştir. Çünkü bu dünya korkak milletler için değildir.Varlığı çeşitli entrikalarla tehdit edilen milletler eğer milli kimliklerini her şeye rağmen koruyabilmiş ve cesaretlerini kaybetmemişlerse, tarihin her sahnesinde adlarından söz ettireceklerdir.Tarih asla kurumayan bir kaynaktır. Şartlara göre bazen unutulmuş görünsede o, yavaş bir sesle yeni bir gelecekten söz ederek kutsaliyetinin varlığını ispat eder.- Adolf Hitler- ****** 1. Bölüm Aile Ocağı Mutlu bir kader beni Braunau-am-İnn'de dünyaya getirdi. Bu kasaba, iki Alman devletini ayıran sınırın tam üzerindedir ve bu iki Alman devletinin yeniden birleşmesini gerçekleştirmek için her vasıtaya baş vurarak çalışmak, hayatımızın esas vazifesi olarak görünüyor. Alman olan Avusturya, yüce Alman vatanına tekrar dönmelidir ve bu dönüş asla herhangi bir iktisadi sebepten dolayı olmamalıdır. Hayır, hayır! Asla! Bu birleşme iktisadi bakımdan önemsiz, hatta zararlı olsa bile mutlaka gerçekleşmelidir. Aynı kan aynı imparatorluğa aittir. Öz çocuklarını tek devlet halinde bir araya toplamadıkça, Alman milletinin sömürge politikası izlemeye hakkı olmayacaktır. Devletin toprakları bütün Almanları içine aldığı zaman onları besleyemezse milletin duyacağı zorunluluktan, yabancı toplakları ele geçirmek hakkı doğacaktır. O zaman, pulluğun yerini kılıç alacak ve savaşın gözyaşları, geleceğin dünyasının hasadını hazırlayacaktır. (İçerik'ten) ************ Bu kitapta, çağımızın kötülük sembolü Adolf Hitlerin kendine özgü politik felsefesini (Faşizm) kaleme aldığı KAVGAM kitabının, Japon çizgi roman tarzı olan Manga formunda öyküleştirilmiş uyarlamasını bulacaksınız. Neredeyse orijinal metne sadık kalarak kitabı mangalaştıran Japon yayınevi East Press, amacının; okuyuculara, tarafsız, eleştirel bir yorumla, eserin özünü kavratıp zamanın insan hakları sorunlarını biraz olsun düşündürmek ve katkı sağlayabilmek olduğunu özellikle belirtiyor. Daha önce birçok klasik romanın yanı sıra Karl Marxın Kapital adlı eserini de mangalaştıran East Press, bu iki eserin, özellikle de KAVGAMın manga basımı ile bütün dünyada büyük yankı uyandırdı, kitapların satışı yüz binleri buldu. Diyalektik olarak; kötünün, insanlık dışının, faşizmin anlatılmadığı, bilinmediği bir yerde iyinin, insani olanın ve özgürlüğün de değerinin bilinmeyeceğini, bir anlam ifade etmeyeceğini düşünüyoruz. Bu bağlamda, başta Almanya olmak üzere, Türkiyede ve daha birçok ülkede basılması ve satılması yasak olan KAVGAMı okuyamayan, bilgi sahibi olamayan genç-yaşlı herkesin, manga aracılığıyla bu eserin özünü kavrayabileceğini; zengin karakter çizimleriyle sembolize edilen, insanlık tarihinin en büyük kıyımının ve bunun düşünsel arka planının bu sayede belleklerden silinmeyeceğini de düşünüyoruz. ******

Baskılar8

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kavgam

Kavgam

AKVARYUM YAYINLARI

612 sayfa2005-04-01
Kavgam

Kavgam

Kavgam

Kavgam

Bookcase Yayinevi

562 sayfaISBN 97860561979562012-07-01
Kavgam

Kavgam

Toker Yayınları

727 sayfa1992-01-01
Kavgam

Kavgam

Toker Yayınları

727 sayfa1992-01-01
Kavgam

Kavgam

Beda Yayıncılık

600 sayfa
Kavgam

Kavgam

ISBN 9786055717179
Kavgam

Kavgam

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.3/ 10
104 puan
10
8
9
9
8
14
7
24
6
18
5
12
4
4
3
8
2
3
1
4

Yorumlar(25)

M
melikelibol· Kavgam
10/1006.02.2021
B
Bilgipeşinde· Kavgam
6/1008.04.2020
P
Palermo· Kavgam
5/1026.09.2019
G
gamasennintc· Kavgam
2/1024.11.2017
S
Serginho· Kavgam
7/1028.10.2017

Adolf Hitler'i tanımak adına okunması gereken bir kitap.Siyasi manifesto niteliği de taşıyan bu kitap Hitler'in biyografisini,hayata bakışını anlatıyor.Ve tabiki neden bu Yahudi düşmanlığı? Bu sorunun da cevabını içeren kitabı okumanızda fayda var.

I
imrenn· Kavgam
7/1007.09.2017
K
Kral Gencay· Kavgam
8/1006.05.2017
L
lelouchviturkey· Kavgam
6/1027.01.2017
H
hamidetekin· Kavgam
8/1023.01.2017
E
erkncetn· Kavgam
2/1010.01.2017
S
servetcan· Kavgam
6/1025.09.2016
D
Dilek Öz· Kavgam
6/1012.06.2016

Uzun zaman önce bitirme tezim olan "Alman Ulus Devletinin Oluşumu ve Alman Dış Politikası" nedeniyle okumuştum. Dönemin koşulları, Nazi Almanyası ve Nazizmi anlamak için önemli bir eser. Almanya'nın 2. dünya savaşı öncesi tarihi hakkında azda olsa bilgi sahibi olursanız, kitabı anlamanız ve okumanız kolaylaşır.

T
Tilkinin_ini· Kavgam
6/1008.06.2016

Hitler yazdığı için hayli "ilginç" olacağını düşünmüş, hevesle okumaya başlamıştım... Fakat bu kadar rezil, özensiz bir çeviri ile karşılacağımı ummamıştım... Daha iyi bir çevirisini bulursanız okuyun ama benim aldığım yayınevi mahvetmişti her şeyi... Bağlaçlar ayrılmamış, yanlış kesme işaretleri kullanılmış, "mütevazi" yazmışlar her yere, Almanca kelimelerin açıklaması yok, o Almanca kelimeler birden bire Türkçe oluyor sonra yine Almanca oluyor... Dip notlar yok... Çok kötüydü, ondan 64 gün elimde süründü kitap... Bütün bunları geçince TV'de gördüğünüz beyanların birebir aynılarını okuduğumu fark ettim... O açıdan "aydınlatıcı" oldu...

T
T.Kaya· Kavgam
7/1012.04.2016
T
TELHAPPY· Kavgam
1/1014.09.2015
A
acemifelsefecii· Kavgam
5/1030.12.2014
Ş
Şah-Rû· Kavgam
4/1019.12.2014

Derdi neymiş acaba diye çoktandır okumak istediğim bir eserdi. Fakat görünüşe göre derdini tam olarak anlamak için otobiyografisini değil mümkün olduğu kadar tarafsız biri tarafından detaylıca araştırılarak yazılmış bir biyografisini okumak gerekiyor. Zira bu Yahudi düşmanlığının kaynağı belirsiz. Başka konulardan bahsederken bile konuyu Yahudilere getirip kendini kaybetmişçesine saydırmak nasıl bir nefrettir? Zaten durumun kabullenilecek bir yanı yok fakat gerekçeleri de çok zayıf ve ikna etmekten uzak. Hatta alttan alta bir çekememezlik de sezilmiyor değil. Bunun dışında döneme dair verilen kimi bilgilerde de tutarsızlık göze çarpıyor. Siyasi hayata girişi ve partinin gelişimi nispeten ilgi çekici kısımlar. Eğitim konusunda yabancı dil öğrenme sorunu ile ilgili çok isabetli bir tespiti var. Fakat onu da bir şekilde ırkçılığa bağlamayı başarmış. Şu var ki "davasına" son derece inanmış ve gaza getirme konusunda belirgin bir başarısı var. Yine de bütüne bakıldığında kitap başlı başına bir propaganda aracı gibi.

C
cevatyalcin· Kavgam
8/1008.12.2014
M
mslm· Kavgam
8/1018.10.2014
M
muslum· Kavgam
8/1007.09.2014
W
waersk· Kavgam
7/1021.07.2014
S
serdar22· Kavgam
8/1008.06.2014
O
Oliver· Kavgam
8/1029.05.2014
E
erenizm· Kavgam
5/1021.05.2014
D
Derya Özkan· Kavgam
8/1013.05.2014

Benzer Kitaplar