Kalırsam Nasihatim,Ölürsem Vasiyetim Olsun...
Yıllar yılı önceydi. Böyle denilir yıllar yılı sonrasından, yıllar yılı öncesine bakılınca.Böyle söylenir, yıllar yılı sonra, yıllar sayılmaya başlanınca.Kavgasız, kahırsız, çilesiz geçmişse çok uzaklarda kalır yıllar. Hatta hiçbir iz bırakmadan gömülürler geçmişin karanlıklarına.Kavgalar varsa yılların içinde, kahırlar, çileler varsa yılların içinde, daha dün gibi taptaze durur gözlerin önünde, beyinlerin ortasında yüreklerin üstünde yıllar. O kavgalar, o kahırlar, o çileler yüzünden gözlerin faltaşı gibi açılışı görülür hala; ve de beyinlerin törpülenişi, yüreklerin titreyişi duyulur.Tıpkı bizlerinki gibi.Tıpkı sizlerinki gibi.Evet, yıllar yılı önceydi...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar
Henüz yorum yok.











