Eser· Kitap

Kış Günlüğü

7.1/10(66)

Her yazar, kitaplarına kendini de saklar. Ama gün gelir satır aralarında anlatmaktan vazgeçer kendisini. Artık yaş kemale ermiştir. Yaşadıkları, yaşayamadıkları, düşleri, gerçekleri... Hesaplaşma zamanıdır. Paul Auster'ın kendi hikâyesine dönerek yazdığı Kış Günlüğü, sıradan bir yaşamöyküsü değildir, usta bir kalemden çıkmış roman gibi bir yaşamdır. Yazar bu kitabı neden yazdığını kendi cümleleriyle şöyle açıklar: "Ne de olsa zaman azalıyor. Belki de şimdilik hikâyelerini bir yana bırakıp hayatının anımsadığın ilk gününden bugüne kadar bu bedenin içinde yaşamanın nasıl bir duygu olduğunu incelemeye çalışsan iyi olur."

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kış Günlüğü

Kış Günlüğü

Can yayınları

195 sayfaISBN 97897507141082012-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.1/ 10
66 puan
10
7
9
9
8
14
7
15
6
7
5
7
4
5
3
0
2
1
1
1

Yorumlar(25)

E
EmrEokur· Kış Günlüğü
7/1027.01.2019
E
ehlimana· Kış Günlüğü
5/1010.04.2017
Ö
özgse· Kış Günlüğü
8/1016.11.2016
Y
yararsızbiradam· Kış Günlüğü
7/1005.09.2015

Paul Auster ile "Görünmeyen" ile tanışmıştım. Şimdi de kendi yaşam öyküsünü birinci ağızdan okumaktan keyif aldım. Tavsiye ederim.

R
R.Selen· Kış Günlüğü
8/1029.08.2015

Hayata ve dolayısıyla ölüme dair bir kitap. Yazarın kafasının içinde gibi hissettiğim ve beyninin kıvrımlarında özgürce dolaştığımı hissettirecek kadar samimi yazılmış bir kitap. Ürkütücü derecede gerçek ve bir o kadar da kalbime dokunan bir kitap oldu.

Z
Zebercett· Kış Günlüğü
6/1011.05.2015
M
mayadick· Kış Günlüğü
9/1004.05.2015
R
rosemary09· Kış Günlüğü
8/1004.03.2015
P
pabucumunsindrellasi· Kış Günlüğü
10/1021.01.2015

Yazarın 64 yaşında kaleme aldığı/yayımladığı otobiyografik niteliği olan bu kitap, sıradan/basma kalıp bir otobiyografi değil aslında. Tarihlere, kronolojiye bağlı kalmak yerine duyguların izinden gitmiş, şimdiyi anlatırken birden 5 yaşında yaşadığı bir olayı anlatıp, bunu 30 yaşında yaşadığı bir başka olayla devam ettirebildiği; üslubunun akıcılığına, anlatılanların sadeliğine ve gerçekliğine kapılacağınız bir eser. Paul Auster ile kendi yaşamöyküsünde tanışmış olmaktan keyif aldım.

J
Jeliboni· Kış Günlüğü
8/1027.11.2014
B
burcuu· Kış Günlüğü
5/1009.11.2014
Z
Zelig· Kış Günlüğü
4/1003.09.2014
S
semmm· Kış Günlüğü
5/1012.04.2014
A
Ayşe Nur Zünbül· Kış Günlüğü
7/1005.04.2014
R
rrana42· Kış Günlüğü
8/1002.04.2014
D
dylanduchovny· Kış Günlüğü
4/1027.03.2014
M
morje· Kış Günlüğü
4/1027.03.2014
C
c.2.an· Kış Günlüğü
7/1007.02.2014
K
kucumen· Kış Günlüğü
9/1018.01.2014
Ş
şeymayıldız· Kış Günlüğü
10/1028.12.2013
K
kitapbocegi· Kış Günlüğü
7/1019.12.2013
K
kitapkokusuesra· Kış Günlüğü
10/1025.09.2013
A
Abidin Dandini· Kış Günlüğü
9/1023.09.2013
S
Sof!· Kış Günlüğü
6/1019.09.2013

Yazarın okuduğum ilk kitabı. Lakin uslübunu pek sevemedim. Kendisiyle 2. tekil şahıs kipinde konuşması değişik olmanın yanında pek hoşuma gitmedi.

B
BlitzKrieg· Kış Günlüğü
7/1031.08.2013

Benzer Kitaplar