Bazen Hayat
Bir birbirlerine, bir önlerine bakıyorlardı, kimse konuşmaya başlamıyordu. İnanır mısınız, kalbim güm güm atıyordu. Benim de. Yakınlarda bir otel var, gidelim mi, dedi adam, yok artık, dedim, adam hızlı çıktı. Kadın utangaç, önüne baktı, hafifçe başını salladı. Artık utanacak ne kaldıysa. Duraksadı, Yanlış anlamayın, kocamı seviyorum, dedi, artık yanlış anlaşılacak ne kaldıysa. Merak etmeyin, ben de karımı seviyorum, dedi adam. Kesin evli değildi, eminim değildi. Kadın, evet, evliydi ama adam değildi. Sonradan musallat olmasın diye evli olduğunu söyledi, kalıbımı basarım. Bazen Hayat, öykücülüğümüzün en genç kuşağının dikkat çekici yazarlarından Sine Ergün’ün ikinci kitabı. Ergün, kısa, yalın öyküler yazıyor. Bu öyküler, hayatın sıradan görünen yüzüne eğiliyor. Ama insanın içini kemiren, bir kez farkına varıldıktan sonra unutulamayan ayrıntılar yakalıyor orada...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(17)
Malesef ben begenemedim. Nedendir bilinmez ama sanırım ben içinde bir.amaç olmayan.öyküleri begenemiyorum 4 yada 5 tane oykusunde anlatilmak.istenen dogal akışında gunluk giden olaylar icinde kurgulanmadan anlatilip yalın bir.dille mesaj verilmis hostu en begendigim neden ve niçin oykusu oldu,ve beni.gulduren.semizotlu salata oykusuydu,dili yalin,hayatin icinden hatta sinek öyküsü de cok hostu ancak benim oykuden anladığım farkli bir kavramla çakıştığı icin oykuler bana tat vermedi,okumak denemek isteyen kısa duru ve hayatın tam içinden herhangi bir yerinden oyle boyle yazılmış oykusel yazılar okumak yasamak tatmak.isteyenler icin okunabilir
http://kitapeylemi.blogspot.com.tr/2014/02/18-bazen-hayat-sine-ergun.html
"Bazen Hayat" kısa ve yalın öykülerden yaratılmış. Başlangıçta sıradan gibi gözüken öyküler sonrasında birer film senaryosunu andırıyor. Özgün ve şahane bir eser... Kitaptaki en beğendiğim hikaye ise "Neden ve Ne İçin"
Sine Ergün gerçekten kalemi su olan bir yazar olabilir. Hikayeleri çok akıcı bir üslupla yazmış. Tespitlerinin çok yerinde olması hikayelerin iki sayfa sonra devam edeceği yönünde bir beklenti oluşturuyor. Kim bilir? Belki bir sürpriz yapar..











