Tılsım
Senin bir görevin var, Gezgin Jack, demişti Speedy ona. Yakanı bırakmayacak bir görev. İşin doğrusu bu. Keşke böyle olmasaydı. Jack Sawyerin, ölmek üzere olan annesini kurtarabilecek, ana-oğulu yok etmeye uğraşan düşmanı yenebilecek tek şey o Tılsımdı. Ama Jack amacına ulaşabilmek için yalnızca Amerika Birleşik Devletlerini baştan başa geçmekle kalmayacak, inanılmaz güzelliklere ve korku dolu tehditlerle dolu DİYAR topraklarını da aşmak zorunda kalacaktı. Jack DİYARa gittiği zaman, orada kendi dünyamızın Karanlık Çağından pek az farklı bir dünya bulur. Havası billur gibidir. Bir mil ilerideki bir tarladan bir turp sökülse, kokusu gelebilmektedir. Ama o dünyada hayatlar, iyiyle kötü arasındaki sürekli çatışma arasında mum alevi gibi kolaylıkla sönebilmektedir. Jack orada ikizleri keşfeder. Bunlar dünyadan tanıdığı bazı kimselerin kişiliklerinin yansımasıdır. İçlerinde en önemlisi, Jackin annesinin ikizi olan Kraliçe Lauradır. Kraliçe Laura da ölüm yatağındadır. Bu dünyadan pek az insan DİYARa geçiş yapabilmektedir. Jackin ölen babası bu işi yapabileceği gibi, onun kötü yürekli ortağı Morgan Sloat da yapabilmektedir. Jackin de yapabileceği ortaya çıkacaktır. Jack, Tılsımı almak üzere batıya doğru yol alırken her adımda karşısına yürek durduran tehlikeli serüvenler çıkmaktadır. İndianada bir başıboş çocuklar yurdunda hapsedilip orayı yöneten sadist, dindar bir fanatik tarafından işkenceye uğramaktan tutun da, Kraliçe Lauranın düşmanlarının saldırılarına uğramaya kadar.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Stephen King'in en sevdiğim romanlarından. Tekrar okumak istediğim kitaplar arasında. Not: Kara Kule serisiyle ilgili. Ayrıca Kara Ev'i okumadan önce bunu okumakta fayda var.
çok çok uzun zaman önce okumuştum ,hala yeri ayrıdır ve tekrar okumayı düşünüyorum sanırım kendi hayalgücüme yakın gelmesinin bunda bir etkisi var mükemmel ötesi bir hikaye
King'in en güzel kitapları arasında insanı alıp giden bir konusu var. King kitaplarının çoğunda yaşadığınız hayali bir gerçekliği benimseme hissi bu kitapta da dorukta bu adam tam bir dahi.
yazarın okuduğum ilk kitabıdır.Okuduğumda epey etkilenmiştim.
Bitirmem uzun sürsede, okurken çok keyif aldım.










