Handan
Yalnız bir kadın mutlu olabilir mi? "aşklarını kendileri yaratır, sonra da elleriyle yok mu ederdi bütün kadınlar, yoksa ben mi böyle tuhaftım? Yalnız bir kadın güçlü olabilir miydi? Mutlu olabilir miydi?" Başına buyruk haliyle; hataları, sevapları, acıları, sakarlıkları, sonsuz içtenlikteki aşkları ve zaaflarıyla hepimizden bir şeyler taşıyan, ama aynı ölçüde özgün, benzersiz bir karakter, Handan… 70'lerin çocuğu Handan, hayatının son derece hassas bir noktasında (yaralı bereli orta yaşında), Halide Edib Adıvar'ın ölümsüz eseri Handan'ın eşliğinde bir keşif, bir hesaplaşma yolculuğuna çıkmaya zorlanır. Bu yolculuk ki aşklar, aldatmalar, aldanmalar, ölümler ve entrikalardan geçecek, dahası, İstanbul'un tarihinin en hareketli, en renkli ve en "gazlı" günlerini, hem de tam ortadan kat edecektir… Ayşe Kulin her güçlüğe, her şarta göğüs geren ve "asla pes etmeyen" bir kadının, Handan'ın sıra dışı, şakrak ve capcanlı hayat mücadelesine davet ediyor okurları. (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar7
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Halide Edip Adıvar'ın Handan'ı ile kıyaslanan bir yaşam.Özellikle Gezi olaylarını da hikayeye dahil edilmesi ve yazarın bu olaya bakış açısı kitaba farklı bir renk veya karakter katmış. Urla, şaraplık üzüm, kızının aşık olduğu erkeğe aşık olmuş bir baba ve balkondan düşerek ölen bir genç. Bu hikaye yazarın daha önceki başka bir hikayesinde de geçmişti. Bu ayrı iki kitap ve ayrı hikayenin ortak noktasıymış gibi olmuş. Yadırgadım.
Bu kitap ve Gizli Anların Yolcusu Serisi hakkında yorumum; http://gokichik.blogspot.com/2015/12/ayse-kulin-gizli-anlarn-yolcusu-serisi.html
Dili, kurgusu Vasattı!
Handan'a karşı tüm önyargılarım kırıldı okuyunca. Halide Edip'in Handanı'yla gele gide. Biraz da dönemin ruhunu da katarak. Yakın tarihe dair notlar da benim için kitabın güzelliklerinden biri.
Başarılı bir yazar ve iyi bir biyografici olan Ayşe Kulin keşke bu kitabı yazmak için yazmasaydı 👎🏻















