Eser· Kitap

As Maça

7.0/10(17)

'As Maça' henüz çocukken birbirlerine bağlanan, farklı kişiliklere sahip olan dört erkek arkadaşın, zamanla hayatın zorluklarına karşı omuz omuza dimdik ayakta durup, hayattan ve birbirlerinden asla vazgeçmediklerini anlatan bir dostluk öyküsüdür.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

As Maça

As Maça

Siyah İnci

288 sayfaISBN 97860542664942012-08-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.0/ 10
17 puan
10
3
9
1
8
3
7
3
6
3
5
2
4
1
3
1
2
0
1
0

Yorumlar(17)

Ş
şule uzundere· As Maça
4/1009.11.2015

http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2015/11/ekim-ayinda-okuduklarim-1.html

M
mirage· As Maça
6/1014.08.2015

100. sayfaya kadar ergen erkek hikayeleri pek sarmasa da kahramanların evliliklerinden sonra hızlanan olaylar ile bir çırpıda bitiverdi kitap.

E
egoyis· As Maça
5/1010.03.2015

"Fena değil" kategorisinde bir kitap. Okunmayacak kadar kötü değil fakat okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz. Boş vakit doldurmak için güzel diyelim.

H
hizlimuzik· As Maça
5/1022.08.2014
E
erdemmm23· As Maça
3/1023.07.2014
G
GoKi· As Maça
10/1029.11.2013
S
seVda· As Maça
8/1021.11.2013
M
menilsa· As Maça
7/1030.09.2013
D
drydnz· As Maça
10/1005.08.2013
B
burcumetin· As Maça
10/1012.05.2013
O
okuyoryaziyor· As Maça
6/1024.02.2013
C
cigdemes· As Maça
6/1022.02.2013
E
emreakcadag· As Maça
8/1019.02.2013
S
SelmanYasirGenc· As Maça
8/1018.01.2013

Öncelikler yazım şekli bakımından çok basit ama buna rağmen ilgi uyandırıyor. Kitaptaki karakterlerin istediği her şeyi başarmaları,hayal ettikleri şeylere ulaşmaları ise benim hoşuma giden taraf. Sanki ütopya da gibiydiler. Ne yapmak isterlerse yapıyor, kime karşı çıkmaları gerekirse karşı çıkıyorlardı.Dünyadaki çoğu olmak istediği bir şekildi bu. Ayrıca birbirleri arasındaki sıkı dostlukta en sonunda göz yaşartıyor ve kitabın ismini de açıklıyor.

Ç
çokgezmeçokoku· As Maça
7/1017.01.2013
N
ndmcncvk· As Maça
9/1015.01.2013
T
Tilkinin_ini· As Maça
7/1021.11.2012

İyiydi ama herkes gibi sonunda ağlama krizlerine girmedim... Bir de anlatım bazı anlarda çok zorlama geldi... Cümleler aceleyle yazılmış gibi... Yine de hikaye samimi ve iyiydi... Okunmalı...

Benzer Kitaplar