Görücü Usulü Aşk 1
Ezelden yazılmış bir hayat bu. Her hayat gibi evveli. Oysa ahiri bana özgü. Her satırı bana vakfedilmiş. Al, bu hayat senin denilmiş, yaşa yaşayabilirsen; ben yürümüşüm bana sunulan hayatın satırlarına... Çocukluğumda takılmış gözlerim siyah beyaz filmlerdeki aşklara... Aşk rüyaları kurmuşum da bahtıma görücü usulü bir tanışıklık düşmüş. Nasibim demişim, akmış içime ve karışmış nehirlerime sevda... Kalbime satırlar yağıyor... Satırlar kalbimi yıkamaya başlayınca, hayatımı taşıyan varlığım ne yapar? Sormuştum da bilememiştim. Ta ki içimi yıkayan satırlar kalbimdeki hayata dokunana kadar? Ezelden yazılmış bir hayat bu. Herkese aşikar oysa yaşayanı ben. Bir sevda bir hayata nasıl bir bedel yazar? Aşkın kabahati yok. Aşk dokunur kalbe nedensiz değildir; sevgili bilmese de! Bir fincan kahvede hatır izin kaldı sevgili...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Otantik bir kitap okuyacağımı düşünerek başladım ilk defa okuduğum yazarın kitabını okumaya. Kitabın adı ve kapağını görünce ,kendi örf ve adetlerimizin bol bol yer alacağını tahmin etmiştim zaten. Her ne kadar ülkemizin batı kesimlerinde unutulmaya başlanmışsa bile, halen ülkemin bir çok bölgesinde görücü usulü evlilikler devam ediyor tabiki. Bazıları bir çok flortöz evliliğe taş çıkarsa da bazen insanlar birbirlerini tanımakta ve anlamakta sabırsız davranıp boşanıveriyorlar. Yazar konuyu aynı zamanda İslami açıdan da elekten geçirip akıcı ve bir o kadar da samimi bir anlatım ile beğenerek okuduğum bir kitap yazmış vesselâm. Kitabın devam serilerini de hemen okumaya başladım. Okudukça paylaşacağım buradan. Takipte kalacağım yazarlara ekledim sevgili adaş yazarcım Nejla Arslan Kurt. Gönlüne, kalemine sağlık diyorum. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim kitabın basım ve yazı puntosu harikaydı. İnci gibi
Dini çok fazla öne çıkarmış yazar. Ama kitap çok güzel :)
sper ya
idare eder ama bir başucu kitabı değil
tek kelime ile harika harika.. Duygusal.bitirip bitirip tekrar tekrar okuyabileceğiniz türden bir kitapdı.Düşşündükçe ah Mehmed diyip duruyorum aynı şeyi arkadaşımda söylemişti okurların çogu aynı duyguda sanırım :) 2.kitabıda buyuk sabırsızlıkla okumayı ıstıyorum. öncelıkle elınızden düşürmeyecegınız 2 gunde bıtırebılecegınız bır kıtap o kadar tutu ve istek aldı ki yazarımız da 2.kitabı yazmayı uygun gördü zaten olması gereklı dıye düşünüyorum çünkü kitabın sonu bır muammada bitmişti. bakalım 2.kitapda neler oluyor :) OKUMANIZA DEĞECEK BİR KİTAP
Baslarda sıkılmış olsam da sonralari saran bir kitap. Kitapta hoşuma giden sey de alisilagelmisin disinda olarak dini yonden guzel anlatilmis olmasi. Sevmedigim yonu ise evli oldugu halde seneler gecmesine ragmen hala birini unutamamasi.
Bu kitabı okurken öyle biir ağlıyacaksınız ki şükredeceksiniz halinize. Hakikaten görücü usülü bir aşk bu roman...










