Kördüğüm
Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… Bana inanıyor musun? "Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read'in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!" -Claire Contreras, There is No Light in Darkness'in Yazarı- (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar6
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Romanda dünyanın tepetaklak olacağı bir son bekliyordum ama tıpkı tahmin ettiğim gibi çıktı, galiba şaşırtıcı sonlar pek kalmadı
Çok övülmesinin bende ters etki yaptığını söyleyerek başlamak istiyorum. Orta halli ve sonu tahmin edilebilir bir kitaptı benim için. Naomi'nin hareketleri bir ara ''cık cık cık'' diye burun kıvırmama neden oldu. Çünkü iki erkekle idare etmeye çalışan kitap karakterlerini hiç sevmiyorum. Neyse ki sonradan olaylar çözüldü, ben de boşuna sinirlendiğimle kaldım. Erotizm kısmına da değinmek istiyorum. Gereğinden fazlaydı. Kurgu da çok güçlü değildi. Ama kitap kötü değildi. Ayrıca Lachlan karakterini sevdiğimi söylemeden geçemem. Her şeyiyle orta halli bir kitaptı.
Çok başarılı sonu şaşırttı.
Bir çok insanın söylediğinin aksine Çok çok erken olayı çözdüğüm için kalan 250 sayfa benim için pek keyifli geçmedi. Yazar anlamanıza müsade edene kadar anlayamıyorsunuz diye o kadar net söyleniyordu ki ben yanlış anladım, çok erken daha yanılıyorum, farklı bir şey çıkacak herhalde demiştim. Ama çıkmadı. Yine de sürükleyici ve rahatsız edici bir hikaye. Tavsiye ederim.
Çarpıcı,etkileyici bir hikaye
http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/11/kordugum-kitap-yorumu.html Açıkçası ben de çoğu kişi gibi kitabın sonunu az buçuk tahmin edebildim. Ama keşke edemeseydim. Kitabın gerçekten rahatsız edici bir konusu var derinlerde. Ama ne olduğunu söyleyip sürprizi bozmak istemiyorum. Siz kendiniz okumalısınız. Evet bence oldukça rahatsız edici ama bir o kadar etkileyici bir kurgu üzerinden gitmiş yazar. Ayrıca yazarın betimlemelerini çok sevdim. Ama bütün bu olumlu şeylerin yanında bir şeyler eksik geldi bana. Yani nasıl anlatsam? Karakterlere tam olarak adapte olamadım , onlarla tam olarak bütünleşemedim. Hep bir şeyler havada kaldı okurken. Onun haricinde akıcı bir kitaptı.
bu kitap hakkındaki yorumları okurken" sürpriz final" "şok son " ifadelerini görmem dolayısıyla son benim için tamamen tahminedilebilir ve şaşırmaktan çoook uzak olmuş olsada gerçekten güzel bir kitaptı.. mükemmel bi akıcılığa sahip ve her sayfada merakınızı körüklüyor..alın ve okuyun derim..
MUHTEŞEM !!!!!! Kesinlikle okuyun .bu kadar güzel ve akıl alıcı bir kitap nasıl anlatılır bilmiyorum . Herşeyi mükemmeldi ve dedim artık kız iyileşiyor güzel gidiyor bazı şeyler ama o son nedir öyle bu kadar üzülmedim ya uzun zamandır. Lachlan ismi varsa zaten o kitap süperdir ( canım iskoçlarim) .arada dedim zaten bu kız da ne doyumsuz bi lachlan bi max oh oh biz burda kuduralim sizin aşkınızdan :D Yazarcığım gerçekteneline sağlık bu kadar değişik duyguları bir arada güzel bir şekilde işlemen harikaydı .ama lana'nin babasından bir ara çok korktum valla gece kitabı okumayı biraktim tırstım yav :)
Kitabımızın baş kahramanı Naomi; Naomi 20 yaşlarında üniversite öğrencisi bir genç kız. Anlattığı şeylerde bir gariplik yok, aşık olduğu bir adam var Lachlan, yakın arkadaşı Lana var, sonrasında bir partide görüp aklını başından alan Max var. Ve bir gün en yakın dostu Lana' nın bir sırrını öğreniyor.. Ancak asıl hikaye Dr. Rutledge'nin Naomi'yi ona her şeyi anlatması konusunda ikna etmesi ile başlıyor diyebilirim. Yazarın bu arada geçmişe gidip olan olaylara değinmesi benim zaman zaman " hadi ama geçelim şimdi bunları" dememe sebep olmasına rağmen çok güzel oturmuş. Şimdi burada nasıl anlatsam bilemiyorum, ne desem açık vereceğim ve büyüsü kaçacak diye endişeleniyorum. Çünkü mutlaka bu kitabı okumanız gerek diye düşünüyorum... Bu arada bir uyarı !! . Kitabı kesinlikle başlarda çok sıradan bulup bırakmayın, sonuna kadar devam edin.. Her şey orada !!!
Hakkında güzel yorumlar okuduğum uzun zamandır okumak istediğim bir kitap. Naomi normalde gelmesi gereken zamandan önce bir saatte çocukluk arkadaşı Lana'nın evine gittiğinde Lana'nın yıllardır sakladığı sırrını öğrenir. Lana'ya yardım etmek isterken bir anda kendisini akılhastanesinde bulur. Anlayamadığı şey; intihar etmek isteyen o kadar sıkıntıyı çeken Lana iken neden kendisi akıl hastanesine kapatılmıştır? Aklını sabit tutabileceği tek şey Lachlan'ın ziyaretleri ve hastane bahçesindeki ağacın dalından sarkan buz salkımıdır. İlginç bir hikaye, başlarda çok hızlı ilerledim, ortalarında biraz normalleşti olaylar sonrasında bum! İyi toparlamış yazar sonunu. Çok büyük beklentiyle okunacak bir kitap değil. Vaktiniz varsa ve değişik bişeyler okuyayım derseniz Kördüğüm'ü çözmeye çalışmanızı önerebilirim. :)
http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/11/kordugum-kitap-yorumu.html Kördüğüm'ü çok uzun zamandır okumayı istiyordum ancak nedendir bilinmez , almayı hep erteliyordum. Hep başka önceliklerim oluyordu sanırım. Ama keşke olmasaymış. -,- Kitabı geçen ay D&R'nin 9.90 kampanyasından almıştım. ( Ve okumayı yine bekletmişim görüldüğü üzere. -,-) Kitabı aldığımda konusuyla ilgili hiçbir fikrim yoktu. Sadece bende herkes gibi kapağına vuruldum. Ayrıca kapağı da içeriğiyle bağlantılıymış ve bu da çok hoşuma gitti. Küçük bir detay olsa da böyle küçük farklılıkları seviyorum. Onu bunu bırakıp kitabın konusuna değinirsem eğer ; kitabımız akıl hastanesinde başlıyor. Naomi'nin kendi karanlığında kaybolduğu yerde. Naomi , oraya nasıl düştüğünü anlatıyor , duygularını açıyor kitap boyunca. Zaman zaman geçmişine gidiyoruz , zaman zaman da bugünün de yaşadıklarına geri dönüyoruz. Açıkçası ben de çoğu kişi gibi kitabın sonunu az buçuk tahmin edebildim. Ama keşke edemeseydim. Kitabın gerçekten rahatsız edici bir konusu var derinlerde. Ama ne olduğunu söyleyip sürprizi bozmak istemiyorum. Siz kendiniz okumalısınız. Evet bence oldukça rahatsız edici ama bir o kadar etkileyici bir kurgu üzerinden gitmiş yazar. Ayrıca yazarın betimlemelerini çok sevdim. Ama bütün bu olumlu şeylerin yanında bir şeyler eksik geldi bana. Yani nasıl anlatsam? Karakterlere tam olarak adapte olamadım , onlarla tam olarak bütünleşemedim. Hep bir şeyler havada kaldı okurken. Onun haricinde akıcı bir kitaptı. Öyle ki okul zamanında bile benden beklenmeyecek bir performans gösterip 2 gün içerisinde bitirdim kitabı. Demin de bahsettiğim gibi kitabın sonunu tahmin etmiştim ancak yine de tüylerim diken diken oldu. Aklım hala almıyor olanları. (Bunlar hep merak edip okuyun diye. :P) Yani anlayacağınız bir şans verirseniz pişman olacağınızı düşünmediğim bir kitap Kördüğüm. Şimdi düşündüm de kitap gerçekten de adı gibi Kördüğüm. Son sayfalarda gerçekten Kördüğüm olacak her şey. (Benim aklım oldu açıkçası. Üstelik sonunda olacakları biliyordum. -,-)
sonunu ortasında tahmin ettim çünkü hep bu işin içinde bir iş var bakış açısına sahibim :) güzel bir kurgu,akıcı bir anlatım can yakıcı bir dram okumak isterseniz buyrun okuyun kesinlikle tavsiye ediyorum...
bu kitabı tavsiye üzerine okudum ve tabii kapağına bayıldım:) aslında ne söylesem spoiler vermiş gibi olmaktan korkuyorum gerçi okurken de uyarılar çıkıyor karşınıza da dikkate almayın yolnuzua devame din aksi halde kendinizi tahmin etmeye zorlarsanız şekil A benim gibi sıkılabilirsiniz:) birtakım tahminler yürütebiliyorsunz bu hikayede ama herşey tahmin ettiğiniz gibi olmayabilir:( kaç gün oldu hala aklımda dönüp duruyor hele sonu şok etkisi yarattı bende okuyun hayatın gerçekleriyle yüzleşmekten korkmayın derim.
















