Şeytan ve Genç Kadın (Yedinci Gün #3)
Gözlerden uzak, kuytu bir dağ köyü ve bu köyün dış dünyadan soyutlanmış, kendi halinde, çoğunluğu yaşlı, zamanın dışında bir yaşam süren insanları. Köydeki tek genç kadın, küçük otelin barında çalışan güzel Chantaldır. Gelip geçen avcılarla ya da turistlerle gönül eğlendiren genç kadının tek dileği bu sıkıcı yerden kurtulmaktır. Beklenmedik bir anda köye gelen, gerçek kimliğini gizleyen bir yabancı, köy halkına, hepsinin yaşamını altüst edecek, onları kışkırtacak, değer yargılarını kökünden değiştirtecek bir öneride bulunur. Yabancı, köy halkına yedi gün süre tanımıştır. Bu süre içinde bu insanlar, yaşam, ölüm, adalet ve dürüstlükle ilgili temel sorunlarla yüzleşecek, yaşam çizgilerini değiştirecek bir karar almak zorunda kalacaklardır. Yabancıya kucak açan köy halkı, onun tehlikeli oyununa alet olurken, İyi ile Kötü ikilemi, bu basit insanların örneğinde evrensel boyutlara açılıyor. Paulo Coelho, İyi ile Kötü arasındaki savaşı ve insanın Tanrı ile karşılıklı ilişkisini konu edinmiş Şeytan ve Genç Kadında.
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
İyi ve kötü kavramını sorgulatan ,her insanın içinde iyilik ve kötülük bulunduğunu ve bunu kabul ettiğimizde birbirimizi anlayabileceğimizin üstünde durulmuş.Kesin yargılardan kaçınılması gerektiğini yere,duruma hatta korkudan bile iyi ve kötü insan kavramının göreceliliğini vurgulamış.Okuduktan sonra üzerinde düşünüp kendi kendinize çıkarım yapacağınız nadir kitaplardan biri.
Kitap ile ilgili değerlendirmeme aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. http://ipeksiden.blogspot.com.tr/2016/07/seytan-ve-genc-kadn-paulo-coelho.html
Paulo Coelho'ya göre basit bir kitap olduğunu düşünüyorum. Yinede akıcı ve eğlenceli bir kitap.
Kitabın Yazarı Simyacı'nın yazarı diye kendimi zorladım.Bende hiç bir güzel duygu veya merak uyandırmadı.
çevirisinden midir bilmiyorum ama bence paulo coelho'nun en sıkıcı romanı yine de okumaya değer













