Kahramanlar Hep Erkek
Duygu Asena, bu defa öyküler yazdı. 1995’te Hollanda’da da yayımlanan kitapta 13 öykü ve bir masal var. Aslında masal, on üç buçuğuncu öykü. Gerçekten bir masal mı bu? Neden o bir masal da, diğerleri birer öykü? Peki kitabın adı niçin “Kahramanlar Hep Erkek!”? Yani erkekler kahraman olmayı mı isterler yoksa kahramanlar erkek mi olur? Veya asıl kahramanlar kadınlar mıdır? Evet, kahraman kim? Dahası kahraman olmaya gerek var mı?
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(16)
Çok beğenilmiş ama bana göre hayalkırıklığı oldu,bu kadar sevilen bir yazar kadın sorununu sadece cinsellikle değerlendirmiş gibi.fazla abartı var ayrıca..derinlik yok yüzeysel bakış açısı bol seks.grinin elli tonundan pek farklı değil.
bazen kadın bazense erkek kalbinde kırıklığı taşıyan. kitaptaki öyküler yaşamdan faklı pencerelerde yaşanan yaşamlar aslında. tek taraftan değil, ayrıntıları da gösteren bir kitap olmuş. akıcılığı olan sıkılmadığım bir kitaptı.
Nezaman başladım nezaman bitti anlamadım :)











