Karanlıktan Sonra
Gece yarısından sonra zamanın kendine özgü bir akışı vardır. Ona karşı koyamazsın… Sık sık aynı rüyayı görüyorum: Yedi yaşındayım ve yine öksüzüm. Yapayalnızım ve güvenebileceğim tek bir yetişkin yok çevremde. Gece olmak üzere. Hep aynı rüya. Rüyamda, hep yedi yaşına dönüyorum. Bütün bir geceyi dışarıda geçirmek zorunda olan bir genç kız… Onun iki aydır uyanmak istemeyen kız kardeşi… Aşk otellerinden birinde korkunç şekilde dövülen bir eskort kadın… Karanlık yanını büyük bir ustalıkla gizleyen bir erkek… Ve güzel bir kızı başka bir gerçekliğe kaçıran Yüzü Olmayan Adam… Karanlıktan Sonra gece insanlarının romanı… Bütün Murakami romanları kadar gizemli ve ürpertici…
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
1. Okuma, 2008 Çevirinin azizliğine uğrayan, talihsiz bir öykü. Başka bir yayınevinden başka bir çevirmen aracılığıyla bulduğumda yeniden okuyacağım... İkinci okuma 2024 Yeniden okudum. O zamanın karmaşasıyla okuduğumu anlamamışım ben. Bu okuyuşumda tüm hikayeden büyük keyif aldım. Gece yolculukları, sokaklar, iki kişilik mini insan hikayeleri ile tam belkediğim tadı buldum bu sefer. Murakami okuyucusu olmanın bir ayrıcalık olduğunu bir kez daha hissettim.
Kitapla ilgili yorumları okuyunca Murakami ile tanışmak için yanlış bir kitap seçtim sanırım dedim kendime. Ama bu kısa kitapta bile yazarlığının ışıltıları parlıyor. Diğer kitaplarıyla Murakami'yi çok seveceğim galiba. Üstelik kitaplarında anlattıkları, çok sevdiğim çok ilgi duyduğum Japonya'da geçiyor.Daha ne olsun.
Haruki Murakami film gibi herkesin hayatını kesişim noktasında birleştiren bir kitap yazmış.Fazla söze gerek yok.ama yine de benim sahilde kafka kitabına olan hayranlığımı geçemeedii.
http://moonlightcat13.blogspot.com/2017/09/karanlktan-sonra-haruki-murakami.html
okuduğum ilk Murakami kitabı....dilini sevdim, konu basit ancak betimlemeler o kadar güzel ki ilgi uyandırıyor ve okumak istiyorsunuz....hayatlar, maskeler, maskelerin ardında kalan gerçekler....severek okudum, Mari öyle gerçek bir kahraman olarak canlandı ki gözümde,kitabı kapatırken inşallah bundan sonra mutlu olur diye iç geçirdim...











