Sonsuza Dek (The Selection, #3)
Seçim, Americanın hayatını tamamıyla değiştirmişti. Illéanın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspene hissettikleri ve Prens Maxona karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı. Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı. Savunduğu doğrular için mücadele zamanı. İstediği gelecek için savaşma zamanı. Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı. Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elitten sonra Seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dekte Kiera Cass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir nale imza atıyor.
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Yorumum; http://morduslerkitapligi.blogspot.com.tr/2017/07/sonsuza-dek-kiera-cass-kitap-yorumu.html
Okumasamda olabilir diyeceğim ama okuduğum içinde pişman olmadığım bir seri oldu benim için. Her zaman bir şeyler eksikti... özellikle America karakterine gıcık olduğumu söylememe gerek yok sanırım ;) ve Maxon... ahh Maxon, sırf senin için bir yıldız daha veriyorum bu kitaba. Yazarın anlatımı güzel. Komik ve eğlenceli ama mükemmel olması için yeterli değil. Daha fazla şey katabilirdi bu seriye. Boş zamanı olanlar için öneririm ^^
Yeterince iyiydi. Çok Süper bir son-yazım tarzı açısından- değildi ama benim beklentimi karşıladı. Gerçi sonu bana biraz soğuk geldi. Yani ne biliyim sonuyla ilgili yazım tarzında sanki bir sıkıntı vardı. Bir seri sonuna göre süper bir olayla final yaptı. Ve Her iki erkek karakterinde mutlu bir sonu olmasını sağlaması beni oldukça mutlu etti. Genelde aşk üçgeni yazan yazarlarda 'biri yer biri bakar' kafası çok olur. Ama bu yazarın yaptığı aşk hayatıyla ilgili gelişme beni mutlu etti. Eğer ikinci kitabı beğenmeyip seriyi bırakmak gibi bir hata yaptıysanız bu hatayı düzeltin ve bu kitabı okuyun. pişman olmazsınız.
MAXON ! America doğru seçimi yaptı ve sonunda bir leydi. Kitabı yanlışlıkla bitiriyorsunuz.
Genel olarak eğlenceli, aşk dolu bazen de olaylı - ki, ben hala anlamış değilim nasıl saray orası elini kolunu sallayan giriyo valla, bir kere iki kere de değil sayısını unuttum o derece cok bi de - bir serii.. Aslında aşk üçgeni olan konuları hiç sevmem ama bu seri hakkında o kadar çok yorum okudum ki merak ettim başladım. Müthiş akıcı, sürükleyici bir serii sadece 2 günde seriyi bitirdim resmen. Sevdim mi? sevdim sanırım aşk üçgeni olmasa daha da çok sevecegim bir seri olurdu.
Serinin en iyi kitabıydı.Akıcıydı.Hiç ara vermeden okumak istedim Bir yandan serinin bittiğine üzülüyorum.Çok basit bir konusunun olmasına rağmen yazarın anlatımı ve gelişen olaylar sayesinde güzel zaman geçiriyorsunuz. Bir yandan da America ile Maxon'ın arasının bir iyi bir kötü olmasından,America'nın tutarsızlıklarından sıkılmıştım.Neyse ki America son kitapta topladı kendini biraz. Asiler hakkında bilgiler öğrenmemiz ve son sayfalarda gelişen olaylar kitaba renk katmış. Serinin sonu ilk kitaptan beri tahmin edilebilirdi zaten. The Heir merakla bekliyorum.Zaten Dex kısa zamanda çıkaracakmış.
sıkıcı ve gereksiz bir 3. kitaptı..hepsini tek kitapta toplayıp araya daha anlamlı diyaloglar ekleyip daha keyifli bir kitap ortaya çıkartılabilinirdi bence..başladım diye okudum ama tavsiye etmiyorum kimseye..
Bence bitebilecek en güzel şekilde bitti ve açık ara farkla seride en sevdiğim kitap oldu. Hala bu konunun, bu dünyanın hatta bu karakterlerin harcandığı görüşündeyim. Bu kurguyla çok bambaşka şeyler yapılabilirdi. :D Her neyse, sağlık olsun. Yine de güzeldi. :D
Bütün sinir bozukluklarının giderildigi bir son oldu. Mutlu sonla bitmesi beni çok mutlu etti. kötünün cezasını alması da çok mutlu etti. İlginç olmaması gereken oldu şeyler de oldu ama güzel bir son oldu :)
Benzer Kitaplar

Saraydan Hikayeler - Prens ve Muhafız (The Selection, #0.5, #2.5)

Elit (The Selection, #2)

Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)

Sen Gittiğinde (If I Stay, #2)

Umutsuz (Umutsuz, #1)

Safir Mavi (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #2)

Beni Bırakma (Bana Dokunma, #2)

Bela (Bela, #1)

Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #1)

Yeni Bir Umut (Umutsuz, #2)



