Dostluk Ekmeği
Bir damla gözyaşı ve umutla yoğrulmuş küçük bir hediye, kırılan kalbinizi iyileştirip tüm hayatınızı değiştirmeye yeter mi? Kaderin ona oynadığı acımasız oyun karşısında Julia Evarts, yaşama sevincini kaybetmiştir. Çektiği tüm acıların ise tek bir sorumlusu vardır. Bir zamanlar en yakın arkadaşı olup da artık yüzünü bile görmek istemediği kız kardeşi... Bir gün küçük kızı Gracie ile birlikte eve geldiklerinde, kapının önünde çiçek desenleriyle bezenmiş bir tabak ve yanında bir tarif bulurlar. Üzerine ise bir not iliştirilmiştir: "Umarım beğenirsiniz." Julia, bu beklenmedik hediyeden kurtulmak istese de kızını mutlu etmek adına tarifi denemeye karar verir. Çok geçmeden kasabalarına yeni taşınmış olan iki kadınla tanışır. Eşini kaybetmiş olan Madeline Davis, hayata tek başına devam etmenin bir yolunu ararken, ünlü çellist Hannah Wang de Brisay ise kocasıyla boşanmak üzeredir. Teselliyi, adeta bir sığınak olarak gördükleri dostluklarında bulacak olan bu üç kadın, gün gelip de şu cümleyi söyleyebilecek midir? Her şeye rağmen hayat güzeldir. Bizi bize anlatan sıcacık, lezzetli bir hikâye... Kâh ağlatan kâh sinirlendiren kâh güldüren Dostluk Ekmeği, imkânsız gibi görünenleri gerçekleştirmenin, aslında bizim elimizde olduğunu muhteşem bir dille anlatıyor. "Okuyucuların bu iç ısıtan hikâye karşısında duygularına hâkim olabilmeleri imkânsız. Tabii, o muhteşem tarifi de unutmamak gerek..." -Publishers Weekly-
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
İlk çıktığı zamanlarda okuduğum, beğendiğim bir kitaptı. Umut Mevsimi isimli kitabı çıkınca yazarın konusunu okumadan aldım, uzunca bir süre de okunmayı bekledi kitaplığımda. Okumaya başlayınca kişiler tanıdık gelmeye başladı. Madeline, Connie, Hannah. Ben de hatırlamak için yeniden okudum Dostluk Ekmeğini. Avalon kasabasında ön planda üç kadının hikayesiyle başlıyor Dostluk Ekmeği. Ve onların bir şekilde arkadaş olmalarıyla acılarını paylaşarak yakınlaşmalarıyla ve arka planda kasaba halkıyla da tanışarak geçiyor kitap. Çocuğunu kaybeden bir annenin hayata yeniden bağlanması çok güzel işlenmiş. İnsan ilişkileri, dostluklar, yardımseverlik kitabın temelini oluşturmuş. Tabi içinde ekmeğin tarifi de var ama ben cesaret edemedim 10 gün mayalanır mı bir ekmek, ekşimez mi hamur. Puding konuyor içine, bir ton soru işareti??? Sonuç beğendim.
Çok akıcı, insanı sımsıcak sarmalayan bir kitaptı.
Çok fazlasıyla önerebileceğim bir kitap değil. Sonunu zor getirdim.
Bayıldım muhteşemdi..
yorumum sitede veri kaybı yaşanması nedeniyle silindiği için tekrar yazayım özet olarak:) çok sıcak ve lezzetli olabileceğini düşündüğüm:) bir ekmeğin kasaba halkı üzerinde birleştirici etki yaratması, dostluk ilişkilerini anlatan çok hoş bir kitaptı.tarz olarak Debbie Macomber tarzına benziyor bence.kitabın sonunda da kitapta geçen ekmek tariflerinin verilmesi de çok nazik bir davranış olmuş:)hoş vakit geçirmek için okumalısınız:)
Güzel ve akıcı bir kitap.











