Oyunlar: Otoyolda Piknik - Padişah-ı Hali Osman
Ahmet : İşe yeni başladığımız yılları hatırlıyor musun? Necmi : Hatırlamaz mıyım? İnanılmaz bir tempomuz, inanılmaz telâşımız vardı. Ahmet : Çocuklarımız küçüktü, paramız azdı, zamanımız azdı. Hani otobanda piknik yapmıştık iki aile birlikte. Ne günlerdi Yarabbim. Necmi : Otobanda piknik filan yapmamıştık. Sen öyle bir rüya görmüştün. Ahmet : Ne rüyası canım. Hani hatırlasana, İstanbul-Ankara otobanında, şöyle yolun tam üstünde ... Necmi : Sahi mi? Ben rüya diye hatırlıyorum. Ahmet : Yok, rüya değildi. * * * Sadrazam : Neyse gıybet etmeyelim. Daha mühim bir mevzu var önümüzde. Müneccimbaşı memleketin nasıl kurtulacağı konusunda mufassal bir rüya gördü uykusunda. İkinci Vezir : Çok şükür. Kazasker : Yarabbi şükür. Sadrazam : Yalnız rüya pek tahsilatlı. Rüyadaki tavsiyeleri yerine getirmek de pek müşkil imiş. İkinci Vezir : Nasıl yani? Sadrazam : Anlatması da müşkil. Şimdikine benzer idari müşkülatlarda gelecek asırda tedavi amaçlı çalıştırılacak bir CEO bulmuş müneccimba şımız. Cinler tâifesinin yardımıyla onu o asırdan bu asra celp eylemiş, anladınız mı?
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar
Henüz yorum yok.

