Opal (Lux #3)
Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon’a direnmekten vazgeçtim çünkü, off… ona çılgınlar gibi âşığım. Daemon’ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki… şey… ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz. Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim. Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki… Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor. Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile. Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar. Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, OBSİDİYEN ve ONİKS’ten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2016/09/opal-kitap-yorumu.html Öncelikle şunu söylemeliyim. Kitabı sevdim. Hatta çok sevdim. Seriyi de genel olarak (şu an için ve muhtemelen sonrasında da) seveceğim. Ama bunun nedeni Daemon'un inanılmaz çekici, düşünceli, korumacı, komik, yakışıklı, yeşil gözlü falan olması değil. En azından tek neden bu değil. Kitap hakkında iç bayıcı ve yoğun hayranlık içeren bu yazıyı yazıyorum çünkü; 1. Şu an da acayip yorgun olmama rağmen kendimi tutamadığımdan klavyenin karşısındayım ve dolayısıyla düşüncelerime hakim olamıyorum. 2. Hadi ama kitap acayip akıcıydı!
Ben nasıl unutmuşum bu kitabın yorumunu yapmayı.Ancak Köken'i bitirmeye 50 sayfa kala aklıma gelebildi.Ne kadar da unutkanım...😒😞 Ama kitap hakkındaki düşüncelerimi,bana hissettirdiklerini unutmadım.Unutamam ki zaten.O son neydi öyle?!?!?O SON NEYDİ ÖYLE???? Beni sonuyla apıştırıp kaldıran kitaplar çok okudum.Ve galiba beni en çok etkileyen kitap sonlarında biriydi.Öbürlerini hatırlayamıyorum da daha doğrusu.Ne kadar da unutkanım (yine)... Kitabın ilk başlarından böyle bir son çıkacağını açıkcası beklemiyordum.Başları ikinci kitap gibi olmasa da azıcık,çook azıcık sıkıldım.😚 Ama bu kitabın gidişatını hiçbir şekilde etkilemedi. Blake,ahhh Blake.Sen gerçek hayatta olacaktın kiii,elime geçirip evire çevire yolardım seni.Öyle böyle kıl olmadım sana.😡😠😤👿 Genel olarak kitabı sevmişim ki hemen Köken'e başlayıp onu da bitirmişim.Bunun üstüne anlamamışım bile.😂 Tavsiye edilir.😍










