Eser· Kitap

Köken (Lux, #4)

8.9/10(124)

Weather Dağında işler çığırından çıktı, Kat yakalandı. Artık onu bulmak için yaşıyorum. Yoluma çıkan olursa.. yok ederim. Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım. Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım. *** Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemonı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek. Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum. Daedalus mu? İnsanlar mı? Yoksa Luxenler mi? *** Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar?

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Köken (Lux, #4)

Köken (Lux, #4)

Dex

408 sayfa2013-11-06
Köken (Lux Serisi 4)

Köken (Lux Serisi 4)

Dex Yayınevi

408 sayfaISBN 97860509175672013-11-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.9/ 10
124 puan
10
60
9
22
8
25
7
11
6
5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0

Yorumlar(25)

S
sheva7· Köken (Lux, #4)
9/1027.06.2020
G
GKG.K· Köken (Lux, #4)
10/1030.09.2017
M
mihrimah· Köken (Lux, #4)
8/1004.11.2016
D
dolunayozlem· Köken (Lux, #4)
5/1030.08.2016
A
AyşeG· Köken (Lux, #4)
9/1015.08.2016
Ü
Ülkü Ciner· Köken (Lux, #4)
8/1001.07.2016
G
gizempayal· Köken (Lux, #4)
8/1010.04.2016
E
era· Köken (Lux, #4)
7/1031.03.2016
I
inci· Köken (Lux, #4)
9/1015.02.2016

http://illekitap.blogspot.com.tr/2016/02/jennifer-l-armentrout-koken-lux-4.html Uzunca bir aradan sonra Lux Serisini bitirmeye karar verip kalan son iki kitabımı da peş peşe okumaya başladım. Köken bitti ve hali hazırda Direniş'e başlamışken hemen yorumu yazayım dedim :) Artık bir çoğunuz bu seriyi biliyor ve hatta sonunu dahi getirdi serinin o yüzden okumayan kalmıştır diye düşünmeden rahatlıkla kitaptan bahsedebilirim. Jennifer L. Armentrout, akıcı, merak uyandırıcı sıkmayan boğmayan, adrenalini bitirmeden heyecanı her an doruklara çıkmasını garantileyen bir kurgu oluşturmuş ve bunu ilk üç kitapta başarılı bir şekilde devam ettirmekle kalmamış serinin 4. kitabında doruklara çıkarmış. Kitapta heyecanı ve adrenalini hissederken aşkı da hissetmemek mümkün değildi. Belki de bu kitap diğer üç kitabın yanında en aşkı hissettirendi. Çünkü Daemon ve Kat'in birbirlerine karşı yaptıkları onca fedakarlık ve birbirlerini hayatta tutmak adına verdikleri onca savaş aşk işte bu dedirtti. Okuyan biliyor ki, 3. kitap Opal, Kat'in Diadalos'un eline düşmesi ile son bulmuştu. Bu kitapta ise, Diadalos'un ne olduğunu ne yaptığını ve dahası Kat ve Daemon'u neden bu kadar çok isteyip peşlerine düştüğünü anlatıyor. Tüm o işkenceler, deneyler arasında Daemon ve Kat'in kusursuz aşkını da okumak kitabı sevilesi hatta tapılası duruma getiriyor. Kitaptaki en büyük sürpriz ise Köken'lerdi. Kitaba başlarken kökenin hep Daemon'ın genleriyle, onun geldiği gezegenle ilgili olduğunu düşünmüştüm ama beni oldukça şaşırttı. Köken bambaşka bir şey çıktı! Kitabın her satırı heyecan vericiydi ama özellikle Kat ve Daemon'ın 51. Bölge'den kaçma sahnesi ve Vegas'taki savaş kısmı... soluksuz okuttu! Yazarın çok kötü bir özelliği var serinin her bir kitabını çok can alıcı noktalarda bitirmek... bunda da aynısını yaptı. Öyle bir bitti ki ağzım açık neye uğradığını şaşırmış bir halde kapattım arka kapağını. Şayet seriye henüz başlamadıysanız, okumadıysanız tavsiyem 5 kitabını da peş peşe okumanız. Çünkü bir macerayı ara vermeden kesintiye uğratmadan okumuş olacaksınız. Normalde kitaplarda karakter geçişli okumaktan hiç hoşlanmam. Bu kitapta Daemon ve Katy'nin tarafından anlatıldı, geçişliydi kurgu. Ama bu beni hiç rahatsız etmedi. İnanın ki sanki başka türlü yazılamazdı diye düşündüm. Her ikisinin de dünyasını okuma fırsatımız oldu bu şekilde. Neyse çok uzatmadan bitiriyorum yorumu. Kitabı ilk üç kitaptan daha çok beğendim. Hatta bayıldım. Niye bu kadar süre bekletmişim anlamadım :) Yorumumu artık bitiriyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum okuyun :D Ahh bu arada yorumumu Katy'nin bir cümlesi ile bitirmek istiyorum. Bütün olayların, kaçmanın, hengamenin arasında Katy'nin bu düşüncesi... aha ben de olsam aynısını düşünürdüm dedim :) Katy'e deli, kaçık, uçuk diyebilirsiniz... ama hangi kitap kurdu aksini düşünüp kitaplarını es geçebilir ki ;) Sanırım bir kitap kurtları Katy'nin duygu ve düşüncelerini anlıyoruz değil mi ;)

H
herkesrahatolsa· Köken (Lux, #4)
10/1002.02.2016
S
selin714· Köken (Lux, #4)
7/1029.06.2015
B
blackRed· Köken (Lux, #4)
9/1009.06.2015
K
Kübra· Köken (Lux, #4)
8/1024.04.2015
S
Satıgül Yüksek· Köken (Lux, #4)
10/1005.04.2015

Kapıların kapanmasının Kat'i benden ayırmasının üstünden otuz bir saat, kırk iki dakika ve yirmi saniye geçmişti. Onu en son otuz bir saat,kırk iki dakika ve on saniye önce görmüştüm .. Daemon için zaman işte o andan itibaren durdu, bu nedenle Daemon çok sinirli, çok öfkeli , önüne çıkan herkesi yok etmeye hazır, çünkü Weather Dağı'n da işler yolunda gitmedi ve Kat Daidalos'un elinde ... Serinin diğer kitapları çok iyiydi ama bu dördüncü kitaba bayıldım, sona yaklaşırken gerçekten de herkesin safı belli oluyor, en yakınındakilerin ihanetini öğreniyorsun, kayıplar yaşanıyor, köken çocuklar ayrı bir felaket. Ve koca bir şehri Las Vegas'ı cehenneme çevirdiler tam beyaz perdede izlenecek bir sahneydi, sonunda ise gökten gelen yüz binlerce yeni ziyaretçiyle savaş başlıyor ... Son kitap için sabırsızlanıyorum Black'lerin tercihi kimden yana olacak , köklerini mi yoksa insanlarımı seçecekler :) Daemon ve Kat her zaman ki gibi harika aralarındaki aşk ve tutku sınır tanımadan soz hızla devam ediyor.. http://gulunkitapligi.blogspot.com.tr/

L
Lulu Marley· Köken (Lux, #4)
9/1001.04.2015
H
Helisa· Köken (Lux, #4)
8/1029.03.2015
D
Derin Okyanus· Köken (Lux, #4)
8/1011.03.2015
T
tuğrul· Köken (Lux, #4)
10/1009.03.2015
E
elif çedikçi· Köken (Lux, #4)
8/1023.02.2015
C
Ckmksm· Köken (Lux, #4)
10/1018.02.2015

Her yorumumda "bu nasıl bir sondu?" dediğim doğrudur.Şöyle bir baktığımda son yorumlara,üst üste bayağı yazmışım bu 'repliğimi' 😂 Ve yinee aynı şeyi bu kitaba da yazacağım/söyleyeceğim.Bu nasıl bir sondu?!?!?! Bayıldım yav.Harbiden de en favori kitabım buydu galiba bu seride.Çok çok çok sevdim.O sondan sonra o kadar çözülecek sorun vardı ki,içim bunaldı.Sanki ben Kathy yerine geçmişim de ne yapacağımı düşünüyorum.😂 Hatta Direniş kitabına hemen başlayamadım bile.Soruları(o kadar çoklar ki) kafamda toplayamadım.Bunu nasıl çözecekler,Dünya'nın hali ne olacak,Daidalos işi n'olcak?Kafamda deli sorularrrr 😂 Beth olayına ben Daemon'ın aksine çoook sevindim.Spoiler vermek istemiyorum,o yüzden 'olay' diyorum.Okuyanlar bilirler .😉 Archer ve Dee.Olabilir bence bu ikili.Hoşuma gitti.Olsunlar,olsunlar 😂 Yeri gelmişken kitabın sonlarında Vegas'da bir olaylar olaylar oluyor,üfff.Okuma da yanında yat😂😂 Aksiyon tam dozundaydı,beni etkileyen de özellikle bu olaylar oldu.Andrew,Ash...😞😢 Mathew😡😱👿 Spoiler vermemek için artık smileylerle ifade etmeye çalışıyorum kendimi artık. Bu kitap daa --->😍😘😣😞😌😔😱😱😇😎😶👿😡😟😵😲😑😏... Beğendiğim kitaplara yapacak yorum da bulamıyorum esasen.Bence okuyun ya!

M
MelikeTn· Köken (Lux, #4)
10/1028.01.2015
N
nrchn· Köken (Lux, #4)
10/1027.01.2015
B
Black Bird· Köken (Lux, #4)
8/1004.01.2015
G
G.somuncuu· Köken (Lux, #4)
9/1028.11.2014
B
bookslover· Köken (Lux, #4)
10/1019.11.2014

Benzer Kitaplar