Gece Sirki
Gece Çökünce Açılır Şafak Vakti Kapanır Sirk, haber vermeden gelir. Gelmeden önce hiçbir duyuru yapılmaz, kimseye haber verilmez. Dün yokken, birden ortaya çıkar. Hayal bile edemeyeceğiniz mucizelere hazır olun. Ortasında gizemli bir şenlik ateşinin yandığı, nadide ve olağanüstü çadırların her birinde büyüleyici bir gösteri sizi bekliyor. Bulutların arasındaki bir labirentte kaybolmaya, buzdan yapılma bir bahçede yürümeye, mürekkep denizinde kitaptan bir gemiyle seyahat etmeye, lastik kız kendini camdan bir kutuya sokarken hayretle izlemeye, havada süzülen tarçın ve karamel kokusuyla acıkmaya var mısınız? Gece Sirki’ne Hosgeldiniz…
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Sirke gösterilen özenin bir kısmı karakterlere ve hikayeye ayrılsaymış tekrar okunmaya değer bir kitap ortaya çıkabilirmiş. Sirk dışında kimsenin bir karakteri, kayda değer bir varlığı yok. Resmen iplerinden tutulup yürütülen kuklalar kadar sıradan ve bağımsızlıkları, derinlikleri olmayan karakterlerle dolu.
Betimlemeler güzel fakat bu bile kitabı kurtaramamış. Beklediğimi bulamadım ne yazık ki.
tadı damağınızda kalacak.. defalarca okumak isteyeceksiniz..
ilk defa yarım bıraktığım bir kitabı puanlıyorum. kitaba çok büyük beklentilerle başlamıştım. ama çok sıkıcı gelen bir kitap oldu.
Biraz karışıktı yani o kadar çok karakterin ağzından anlatılıyor ki kitap kafanızın karışmaması mümkün değil bu da yetmezmiş gibi bir günümüzü bir geçmişi anlatması iyice kafa karıştırıcı oldu. Kötüydü diyemem, yine de zekice kurgulanmıştı. Karışıklığa bir süre sonra alışıyorsunuz zaten. Sıradan bir kitap kesinlikle değildi.
konusu oldukca guzel dusunulmus bir kitap ama yazarimiz gelgelelim konuyu aktarma konusunda cok eksikler var ve karakterler cok zayif kalmis beklentimin cok altinda
oha oha oha çektirecek bir kitap :D etkisinden bir hafta çıkamadım. arkadaşımsa 3 ay boyunca yüzük takıp gezdi :D
Kesinlikle beklediğim gibi bir kitap çıkmadı ama hayal kırıklığına uğradım diyemem. Konu çok hoş ve karmaşık olsa da iyi işlenmiş. Ancak herkesin sevebileceği bir kitap değil ne yazık ki
Kapağını açar açmaz büyüsüne kapılmamak elde değil.
Kafa ağrıtmaktan başka bir özelliği olmayan bir kitap.
Yazarın hayal gücüne hayran kaldım. Bir sürü karakteri detaylı bir şekilde aktarmayı başarmış ve hepsini birbirine rahatça bağlamış. Her ne kadar sonu tahmin edilebilir geldiyse de bana tahmin edemeyeceğim bir şekilde gelişti olaylar. Kitapta da belirttiği gibi mutlu son ya da mutsuz son diye bir şey yok. Her şey birikip devam ediyor. Çok severek okuduğum, değişik bir fantastik dünyaydı, kitabın başındaki bazı olay ve ögelerin en sonunda yeniden karşıma çıkmasına bayıldım. Mutlaka okuyun, pişman olmak bir yana neden daha önce okumadım diye hayıflanmanız kuvvetle muhtemel. Benim gibi. :)
harika bir kitap sonunu merak ederek okudum.
Masalsı :) Çok iyi kurgulanmış, bölüm başlarındaki tarihlere ve mekanlara dikkat ederseniz kafanız karışmadan okuyabilirsiniz.










