Avcı (Melez Sözleşmeleri, #5)
Melez Sözleşmeleri'nden unutulmaz bir final! Ölümlü dünya yavaş yavaş tanrıların yarattığı kaosa teslim olurken, Alexandria Andros, onu kendi yeteneklerinden şüpheye düşüren korkunç mağlubiyetin yaralarını bir an önce sarıp, savaşı sona erdirmek zorunda. Alex ve sonsuz aşkı Aiden St. Delphi engelleri aşıp, tüm zamanların en tehlikeli tanrısını serbest bırakmak için Yeraltı'na giderken, ezeli düşmanlarına güvenmeliler. Alex korkunç bir seçimle karşı karşıya: ya her şeyi ve ona güvenen herkesi imha edecek… ya da kendini. New York Times ve USA Today'in çoksatan listelerinden uzun süre inmeyen Melez Sözleşmeleri; Melez, Safkan, Tanrı ve Apollyon'dan sonra beşinci kitap Avcı ile çarpıcı bir şekilde son buluyor! (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
http://illekitap.blogspot.com.tr/2016/07/jennifer-l-armentrout-avc-melez.html En güzel şey serilerde kitapları peşpeşe okumaktır. Apollyon'dan sonra ara vermeden Avcı'ya başlamanın hazzı ile okudum kitabı. Soluksuz, heyecanla... Yazarın kitaplarını harbi çok seviyorum. Kadın fantastik kitaplarda işi biliyor. Normal kitaplarını da okuyup tadacağım kalemini. Apollyon'da soluksuz biten macera Avcı da devam etti ama ne devam etti :) Kitapta en çok hoşuma giden ve beni oldukça şaşırtan şey Seth oldu. Adam... tam bir sürprizdi. Ben aslında ilk kitaplar da Seth'i seviyordum, her ne kadar ilerleyen zamanlarda tereddüt etsem de son kitapta o adamı sevmemi sağlayan nedeni daha iyi anladım. Evet, Seth iyi değildi ama hatalarından ders alıp da bir şeyleri düzeltme çabası takdirlikti. Sevdim be seni Seth! Tanrıların tutumları beni sinir etse de Ares beni en şaşırtan oldu. Adam cidden bambaskaydi tıpkı titan gibi... Apollo... benim olsana sen diyesim var :) ama Hades sen de olabilirsin. ;) Kitabın sonu beni en şaşırtan yer oldu. Böyle bir son beklemiyordum, şaşırtıcı ve tamamen sürprizdi. Kitaba dair daha çok şey yazmak isterdim ama içeriğe girmek ve okumamıs veya okumaya niyeti olanların hevesini kırmak istemiyorum. O yüzden kısa kesiyorum.Ben bu seriyi çok seviyordum ve hala da seviyorum. Dediğim gibi bu kadının fantastik kitaplarda çok başka bir hayal gücü var ve oldukça iyi şeyler ortaya çıkarıyor. Ben seviyorum ve seriyi de tavsiye ediyorum. Ahh bu arada, kitaptaki savaş sahnesi iyiydi daha iyi olabilirdi ama yine de tatmin ediciydi. Hiç zaiyat vermeden savaşı bitirmek yerine kaybedilen arkadaşlarla daha gerçekçi oldu savaş. Mitolojiyi severim ve bu kadar mitolojiyle iç içe kitaplara ise bayılırım :) Neredeyse Yunan Mitolojisi'ne ait bütün tanrıları gördük ve onları okumak o kadar güzeldi ki bayıldım! Ben beğendim... daha ne diyeyim :) Aslında destansı bir yorum yazarım ama o zaman çok çok çok fazla kitap içeriği olacak o yüzden en iyisi susmak diyor ve yorumumu kısa kesiyorum :) Ama keşke diyorum... İksir adındaki ara kitabı nasıl Apollyon'un başına eklediler, 'One and Only' diye de bir ara kitap var onu da Avcı'nın başına ekleselerdi. İksir 3. ve 4. kitabın arasıydı One and Only ise 4. ve 5. kitabın arası... onu da okusaydık tam olurdu bence. :)
kesinlik bu serisi lux serisinden daha iyi..yazarın kalemini seviyorum ve her kitabını okuyorum..tavsiye ederim...
Harika bir final. Keşke mutlu sonla bitmesi için bu kadar kasmasaydı
öküz deamon dan sonra bir favori serim daha bitti:(( elveda aiden :(( çok heyecanlı bir finaldi özellikle sonunda ağladım tutamadım kendimi:(
Bu seri favorim :) Şiddetle tavsiye edilir ! Team Aiden St.Delphi diyeyim ve kaçayım <3











