Eser· Kitap

Direniş (Lux, #5)

8.6/10(66)

R.E.M. dinleyecektim. Ama gerçek hayat hiç de öyle havalı değil, inanın bana. Luxen'lerin geldiği o gece her şey değişti ve Daemon gitti. Geri gelecek mi, bilmiyorum. Saf mı değiştirdi, hiçbir fikrim yok. Beni hâlâ seviyor mu, emin değilim. Eğer Luxen işgalinden kurtulabilmek için az da olsa bir şansımız varsa, bu ancak düşman ile işbirliği yaparsak mümkün olacak. Hangi düşmanla mı? Bir tahminin vardır eminim ? Dünyaca ünlü usta yazar Jennifer L. Armentrout'un efsane serisi LUX, son kitap DİRENİŞ ile tozu dumana katıyor. (Tanıtım Bülteninden)

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Direniş (Lux, #5)

Direniş (Lux, #5)

Dex

364 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.6/ 10
66 puan
10
19
9
18
8
15
7
10
6
4
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Yorumlar(25)

S
sheva7· Direniş (Lux, #5)
9/1027.06.2020
G
GKG.K· Direniş (Lux, #5)
9/1030.09.2017
M
menilsa· Direniş (Lux, #5)
8/1031.10.2016
W
Williamelia· Direniş (Lux, #5)
8/1009.09.2016
D
dolunayozlem· Direniş (Lux, #5)
6/1003.09.2016
A
AyşeG· Direniş (Lux, #5)
9/1015.08.2016
Ü
Ülkü Ciner· Direniş (Lux, #5)
9/1001.07.2016
S
Sevdadilan· Direniş (Lux, #5)
10/1013.04.2016
N
Nadire Yılmaz· Direniş (Lux, #5)
7/1007.04.2016
I
inci· Direniş (Lux, #5)
7/1021.02.2016

http://illekitap.blogspot.com.tr/2016/02/jennifer-l-armentrout-direnis-lux-5.html Ve Lux Serisi biter Daemon Black gider... Lux Serisi'nin 5. kitabı Direniş, artık bütün olayların sonuçlandığı, her şeyin bir sona bağlandığı bir kitap olmuş. Zaman zaman güzel zaman zaman eleştirilecek detayları olan bir kitaptı ama yine de bir seriye hele de bu seriye yakışan bir kitap mıydı? İşte bunu bilemiyorum. 4. Kitap Köken, oldukça fena bitmişti. Luxen'ler dünyaya gelmiş Daemon, Dawson ve Dee onların çağrılarına kulak vererek bizimkileri yalnız bırakmıştı. Soluksuz kalan kitap 5. kitap Direniş ile devam etti. Dünya istila edilme tehlikesi altındayken Luxen'lere karşı bir savaş başlatılıyor... Öncelikle kitapta hoşuma giden kısımları söylemek istiyorum. Başında kitap güzeldi, hatta oldukça iyi ilerliyordu. Katy'nin Archer, Luc ve Beth ile geride kalması, ne yapacağını bilememesi, daha da önemlisi başında neler olduğunu anlayamaması... Luxen'lerin dünyaya geldiklerine yaptıkları... çok iyiydi. O kısımları beğendim. Öldürme safhaları güzel anlatılmıştı. Luxen'lerin insanların enerjilerini emme ve onları öldürme kısımları...hoşuma gitti. Daemon ve Dawson'ın Luxen'lerin yanındayken onlarla birlikte olup ama kendi türlerinin bağına karşı koyabilmesi... güzel bir düşünceydi kurgu genelinde ama eksiklikler vardı bence... o satırların ifadesinde bir şeyler eksik gibi geldi. Neyse... Luc ve Archer kitapta en sevdiğim karakterler oldu... hele ki Luc... küçük velet seni dedim kitabı okurken. Tam korkulması gereken bir karakter Luc. Çok detaya gitmeyeceğim, tek tek bahsetmek istediğim noktalara değinirsem kitabı okumanıza gerek kalmaz o yüzden atlıyorum bu kısmı... Ancak özellikle demek istediğim bir kısım var. Luxen'leri dünyaya çağıran kişi ve çağırma sebebi... insanlardan nefret etmesi... falan filanı... bana tüm kitap ve seri boyunca çok saçma geldi. Yani Luxen'ler yaşamak istedikleri için dünyayı istila etselerdi daha mantıklı olurdu ama ardındaki neden...komikti. Bu kitaba bu seriye yakışmadı ne yazık ki! Genelde seri kitapların son kitapları serinin doruk kitabı olur. Beklentilerin üstünde... kelimelerin kifayetsiz kalacağı kadar kusursuz bir kurgu olur ama ne yazık ki bu kitap bana onu hissettiremedi. Biliyorsunuzdur bu seriyi ben çok severek takip ettim. Son kitap için beklentilerim büyüktü hele ki Köken muhteşem olunca... bundan da aynı performansı bekledim ama olmadı... Evet güzeldi... ama 5 üzerinden 5 lik değildi ne yazık ki! Eksikler hatta yetersiz kalan detaylar vardı! Onları es geçersek eğer... savaş sahneleri, Luxen'lerin insanları asimile ettikleri kısımlar falan çok iyiydi. Görünenin altındakiler, sebepler yeterli değildi!

H
herkesrahatolsa· Direniş (Lux, #5)
7/1004.02.2016
L
Lulu Marley· Direniş (Lux, #5)
9/1024.11.2015

Bu kadın bu işi biliyor ....10 üzerinden 9 yıldız sebebi yahular,yazım hataları, biraz daha saygıyı hakediyoruz dex....

P
peresstt· Direniş (Lux, #5)
8/1021.10.2015

Vee bir seri daha bitti.. Köken' den sonra o kadar uzun zaman geçti ki bazı karakterleri unutmuşum resmen ama 4.kitap nasıl bitmişti neler olmuştu çoğu aklımda kalmış o yüzden olaylar konusunda fazla yabancılık çekmedim okurken. Onun dışında baya hareketli bir kitapti, Luxenler in savaşı hiç bitmedi mubarek. Önce Insanlara savaş açtılar, sonra Luxenler Luxenlere karşı savaştı sonunda da Arum ile Luxen savaştı ve mutlu son kitap bitti seri bitti.. (Yalnız ben bu seriden baya bi soğumuşum kitabı okurken olaylar o kadar saçma geldi ki ben bu seriyi niye bu kadar sevmisim dedim kendime.. ) Ve Bu seriden aklımda kalacak tek şey sanırım Daemon ve öküzlükleri olur seviyorum bu karakteri:)) Hoşçakal Daemon ...😊😉 Sonra Daemon konuştu. “N’aber aşağılık herif?” Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. “Birileriyle selamlaşmayı iyi beceriyorsun harbiden,” diye mırıldandı Archer. Sürücü koltuğundan inen Arum içini çekti, başını hafifçe yana eğdi. “Yine mi sen?” “Sen de görüştüğümüze en az benim kadar sevinmişsin.” Daemon alaycı bir tebessüm takınıp kollarını göğsünde kavuş­turdu. “Daha işin başında bir şeyi netleştirelim. Bir şekilde bize bir oyun çevirmeye niyetleniyorsan bil ki bu yaptığın son plan olur.” Hunter gülüp başını erkek kardeşine çevirdi. “Sana çok şirin demiştim, değil mi?” Diğer Arum arabanın tavanına yaslandı, tek kaşını güneş gözlüğünün üstüne kaldırdı. “Tam kucaklamalık. Kahrolası bir oklukirpi gibi.”

Ö
özgse· Direniş (Lux, #5)
8/1014.09.2015
M
mercure· Direniş (Lux, #5)
7/1031.08.2015
S
sedanurgok· Direniş (Lux, #5)
8/1007.07.2015
S
selin714· Direniş (Lux, #5)
8/1002.07.2015
R
rimpianto· Direniş (Lux, #5)
9/1024.06.2015
B
blackRed· Direniş (Lux, #5)
9/1009.06.2015
K
Kübra· Direniş (Lux, #5)
8/1027.04.2015
D
Dilara Korkmaz· Direniş (Lux, #5)
9/1024.04.2015
D
doğa ece· Direniş (Lux, #5)
10/1002.04.2015

Ne diyebilirim ki , yine harikalar yine harikalar ... :)

D
Derin Okyanus· Direniş (Lux, #5)
8/1011.03.2015
T
tuğrul· Direniş (Lux, #5)
10/1009.03.2015
I
I was a Cullen· Direniş (Lux, #5)
10/1005.03.2015

İtiraf edin siz de bitirince "NdN BiDtİN? LtFn BtME NıLRsn!" moduna girdiniz! Jennifer L. Armentrout her zaman en sevdiğim yazarlardan biriydi nedenini de herhangi bir kitabını okuduysanız anlayabilirsiniz muhtemelen! Bu kadın mükemmel! Bu serinin benim için her zaman çok özel bir yeri vardı bu nedenle bitişi yıktı diyebilirim. Kötü bitmemesine rağmen sonunu okurken gözlerim doldu. Çünkü bitmemeli nayır nolamaz! Evet arkadaşlar son sayfayı okumayı elimden geldiğince erteledim (sizi yiyor iki dakka bekleyemedi) çünkü "bitirmezsem bitmez" zihniyetiyle yaşıyorum. Son olarak burdan Daemon'a sesleniyorum beni sevdiğini biliyorum üzülme dasffda ;P nyse çok konuştum yine bu seriyi okuyun ok tşk öd bb.

Benzer Kitaplar