Tatlı Bela (Beautiful, #1)
Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor. İyi kız ve kötü çocuk… Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi? Tatlı Bela sadece bir “bestseller” değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
maddox
Güzel bir kitaptı. Klasik bad boy good girl kitabı değildi ilk başta öyle gibi görünse bile okuyucuya farklı bir olay ile aslında klişe olmadığını kanıtlıyordu. Tavsiye ederim alıp okumanızı. Kesinlikle zaman kaybı değildi.
Mükemmel değildi ama okumak için çerez bir şeyler arıyorsam okuyabileceğim kitaplardandı.
Bence de bu kitap biraz fazla abartılmış. Öncelikle kitap açıklamasının aksine Abby alkol kullanan, kumar oynayan, küfür eden bir kız. Açıklama tamamen yanlış bir izlenim bırakmış. Ayrıca Travis karakteri de aşık olunca kılıbıklığa doğru yol alan bir karakter bence. Kötü çocuk olduğu konusunda şüpheliyim :D
TRAVİS MADDOX 'tan bende bir tane alabilir miyim acaba ;)))
» Tatlı Bela « ❃ Kitapla ilgili okuduğum bir kaç olumsuz yorumdan kaynaklı beklentimi fazlasıyla aşağıda tutarak okumaya başladım. ➥ Okudum. Kitap iyiydi yani. Keyif alarak okudum. Kötü çocuk & İyi kız konusunu ele alınmıştı ve bazı farklı şeyler de vardı. Sıkmadı. Sevdirdi ∩﹏∩ ✧ Kitapta gıcık olduğum ve beni sinirlendiren bir tek karakter vardı. Heleki son kısımlara doğru onu boğmak istedim. ×_× Kim mi? → Abby. ➥ İlk kısımlarda kızı seviyordum. Olması gereken karakter gibiydi ancak şöyle ki mmm.. kitabın yarısını geçip sonlara doğru, kendince doğru zannettiği gereksiz düşüncelerden kaynaklı yaptığı davranışlardan ve kararlardan ötürü kendisinden nefret ettirdi/ettim. Neyse ki son 10 sayfa kala o nefretim gitti. Düzeldi, kendine gelebildi Abby ●﹏● ❈ Kitaptaki olaylar iyi ilerledi ancak birazcık uzatıldığını düşünüyorum. Karakterler arası diyaloglar sevimli, komik ve keyifliydi. Tüm karakterleri sevdim → Ana karakterleriyle de yan karakterleriyle de... ♕ Hele ki Travis Maddox... ➲ Gerçekten kitabı okurken "ahh Travis..." diye diye okudum. Mükemmel bir erkek karakter. Aşık olmamak elde değil, karakter yapısıyla, kişiliğiyle, diyaloglarıyla ve tabisi de fiziksel görünüşüyle... ღ _ ღ ♥ Kitabın sonu çok sevimli bir finaldi ya :) Kitabı bitirdiğimde yüzümde tatlı bir tebessüm vardı. Son diyaloglar ayrı bir tatlı ve hoştu. ♡ ✯ Yazarı daha önce okumamıştım. Ama fazlasıyla adını duydum. Şu sıralar 10 tane eseri var galiba Türkiye'de. ∩﹏∩ ↬ Yazarı tanımak amaçlı Tatlı Bela serisiyle başlangıç yaptım ve kalemini sevdim. Sıkmayan, keyif veren ve okutturan bir anlatımı vardı. Zamanla diğer eserlerini de alıp okurum herhelde ✎ ✎ ✦ Bundan sonra hemen Ayaklı Bela'yı okumayı düşünmüyorum. Ardarda iyi gitmez herhalde, araya bir kitap koyarım. ➩ Aslında Tatlı Bela'dan çok Ayaklı Bela'yı daha çok sevinceğimi düşünüyorum. Hem erkek karakter ağzından olmasından hem de Travis'i daha çok sevmemden kaynaklı. (Cidden sevilecek bir erkek). O yüzden bir kitap ardından başlarım. Severim ♔ Tavsiye ederim. Öyle kafa dağıtmalık, hızlı okuyup bitirmelik bir kitap. ⇨ Keyif alarak okuma dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩
Travix için okudum kabul ediyorum. Abby karakteri kitaplarda ve reelde görmeyi en son istediğim tip. Sevmediği halde ya da başkasını severken sırf çıkmış olmak için başkasıyla birlikte olan, başkasına ümit veren, sevişen ya da öpüşüp koklaşan tabiri caizse benim gözümde "hafif meşrep " bir karakterdi. Ne istediğini, ne yaptığını hiçbir şeyi bilmiyor, kararsız dengesiz, ben okurken resmen onun bölümlerini atladım. Okudukça ağzına takunya hamam terlikleriyle geçiresim geliyordu. Serinin 2. ve 3. kitapları Travix'in ağzından olduğu için daha güzeldir muhakkak ama ben daha fazla Abby ve abukluklarını okumaya dayanamayacağım için malesef devamlarını okumayacağım. Jamie hanım Abby karakterini yazarken çok mu düşündün merak ediyorum -_-










